וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אינטרנשיונל נגד אביב גפן: "חלם שיתייחסו אליו בלונדון"

18.3.2020 / 13:36

הזמרת עם הפה הכי גדול בתעשיית הבידור עלעלה בחומרים מהעבר ומצאה גיליון של מגזין בריטי עליו היא מככבת והחליטה לסגור חשבון עם הנמסיס, אביב גפן, שטען בעבר שהיא פרחה מקומית, "הפרחה מישראל על השער הכי נחשק אז". וואלה! סלבס לא שוכחת

יח"צ - חד פעמי

לא ברור אם זה משבר הקורונה שגרם לזמרת לפשפש בחומרים מהעבר או שמא הניקיונות לקראת פסח, כך או כך - דנה אינטרנשיונל שלפה מאחד הארגזים שלה את המגזין TIME OUT LONDON בו היא כיכבה על השער ממש רגע אחרי האירוויזיון עם ראיון שהעניקה למגזין ופרסמה אותו בעמוד האינסטגרם שלה, לא לפני שהיא זוכרת לסגור חשבון עם אחד האנשים הכי פחות אהובים עליה בתעשיית הבידור. אביב גפן, כמובן.

דנה אינטרנשיונל. אילוסטרציה, מערכת וואלה! NEWS
לא שוכחת. אביב ודנה/מערכת וואלה! NEWS, אילוסטרציה

לטענתה של הדיווה הבינלאומית, גפן העליב אותה באחד הראיונות שלו כשכינה אותה "פריחה מקומית" - אינטרנשיונל, אחת שלא שוכחת ולא סולחת , החליטה להקדיש לו את הפוסט עם תמונת השער כשכתבה, "מרימה לעצמי היום. שנת 98, time out London היה נראה לנו מישראל שלנו המגזין הכי נחשב וקול ונכון. כולנו חלמנו לונדון... אבל הכי מכולם חלם אביבה גפן. ניסה לעשות סאונד לונדוני, הצטלם לקליפ, הקליט שירים באנגלית, נדבק בכח לזמר מלונדון וחלם שיתייחסו אליו בלונדון", כתבה דנה.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
דנה אינטרנשיונל. צילום מסך, צילום מסך
מככבת על השער. דנה/צילום מסך, צילום מסך

אבל כאן זה לא נגמר כי הדיווה ממשיכה וכותבת, "עלי הוא היה אומר תמיד שאני פרחה מקומית. יש עלבונות שלא שוכחים. אז הנה, הגשמתי את החלום של אביב גפן. הפרחה מישראל על השער הכי נחשק אז - TIME OUT LONDON לונדון". כתבה הזמרת.

וואלה! סלבס עדיין מחפשת ציפורים בשמיים בתקווה שאחת מהן זו דנה. מה, ציפור עם ציפור נפגשת לא?

אביב גפן. רפי דלויה
חלם על לונדון? אביב/רפי דלויה
דנה אינטרנשיונל באירוויזון 2019. GettyImages
לא מתעסקים!/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully