וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפורסמות על גלגלים: "טיטי טוענת שכמעט הרגתי אותה על הבוקר"

אמנון גולדמן

15.3.2020 / 0:04

טיטי איינאו, אירה דולפין, שירז טל ושירלי בוגנים הן רק חלק מהבנות שיצאו בשבוע שעבר לטיול בשטח כשהן נוהגות בג'יפים יוקרתיים. אז מי נוהגת כמו גבר ומי כמעט הרג את טיטי? וואלה! סלבס פראית

סלבס בטיול ג'יפים/אבי כהן

קחו בנות מפורסמות, שימו אותן מאחורי ההגה ותנו להן לצאת לשטח הפראי... נשמע כמו התחלה של בדיחה מוצלחת, לא? אז זהו, שלא ממש - זה בדיוק מה שקרה בשבוע שעבר, אז יצאו שירלי בוגנים, טיטי איינאו, אלכס קליינשטיין, מיכל צפיר, מעיין אשכנזי, אירה דולפין, אלינה לוי, שירז טל, מירי מיכאלי, איילת פריש, ונסה וידל וגל קספר לסיור ג'יפים בהר חורשן הנמצא באזור זיכרון יעקב להתנסות בנהיגה בשטח.

אלינה לוי. אסף לב,
לטיול יצאנו./אסף לב

הבנות התחלקו לזוגות וקבוצות - שכל אחת מקבלת את ההזדמנות שלה לשבת מאחורי הרכב ולנסות לנהוג ברכבי היוקרה של לאנד רובר בתקווה לצלוח את תנאי השטח הקשים ולהוכיח שנשים נוהגות טוב יותר מגברים, "מעצבן אותי בכלל שיש שאלה כזו", השיבה בעצבים אלינה לוי, לעומת שירז טל שאמרה "האמת שאני חושבת שאני צריכה להגיד גברים, הם זורמים יותר טוב מנשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מעיין אשכנזי. אסף לב,
סלפי לפני שיוצאים לדרך. מעיין/אסף לב

אם תשאלו את איינאו, לא בטוח שהיא תגיד לכם שנשים נוהגות טוב יותר זאת לאחר שאירה כמעט ודרסה אותה עוד בטרם החל מסע הג'יפים, "טיטי טוענת שכמעט הרגתי אותה על הבוקר", מספרת דולפין, "שלא ראיתי איזה נתיב". מזל שלא.

וואלה! סלבס נוהגת רק עם גלגלי עזר.

שירז טל. אסף לב,
גברים נוהגים טוב יותר? שירז/אסף לב
טיטי איינאו. אסף לב,
כמעט הרגה אותה. טיטי ואירה/אסף לב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully