וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אח שלנו, אייל גולן, התחתן - בלי החברים

13.3.2020 / 1:01

בזמן שאסף גורן אוחז בחברה חדשה, אייל גולן וארוסתו הודיעו כי הם מצמצמים את החתונה שלהם למאה מוזמנים בלבד בעקבות הוראות משרד הבריאות בצל מגפת הקורונה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה אייל גולן/וואלה

את הרשימה נפתח עם משבר על סט צילומים. לא, לא בעקבות מגפת הקורונה כי אם בגלל משחקי אגו - כך שכשריף נאמן הגיעה לצילומים של הסרט החדש של קובי מחט וגילתה כי במקום התפקיד הראשי היא קיבלה תפקיד משנה, היא החליטה לעזוב את הסט ולפרוש מהצילומים בטענה כי הובטח לה התפקיד הראשי.

ריף נאמן. רפי דלויה,
עזבה את הסט. ריף/רפי דלויה

נמשיך למקום הרביעי עם קצת חדשות טובות, כי אחרי תקופה ארוכה ללא זוגיות פלוס קרחת אחת - הזוכה של "האח הגדול", אסף גורן, אוחז בזוגיות חדשה עם מעיין רודיך שלמי שלא מכיר היא הבת של הזמרת המוכשרת, לאה לופטין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אסף גורן. אור גפן,
חברה חדשה. אסף/אור גפן

הגענו כבר למקום השלישי, אז קבלו את חגיגות פורים או יותר נכון את מי שלא חשש ויצא מהבית לחגוג למרות מגפת הקורונה המתפשטת. אז בין החוגגים הרבים והאמיצים אפשר למצוא את עדן פינס שחגגה לצד האח של החבר שלה, און רפאלי ממש כמו שעשו רוני מאנה שהתגבר יפה על הפרידה מג'ני צ'רוואני ויצא עם בנו לחרוש את העיר.

אילוסטרציה פורים 2020 סלבס. דורון, מערכת וואלה! NEWS
למרות הקורונה./מערכת וואלה! NEWS, דורון

אל המקום השני והמכובד מגיעים שניים שלא יצאו לחגוג בסוף השבוע. ולא, במקרה שלהם זה לא בגלל הקורונה - כי בזמן שבני פרץ הודיע שהוא לא מגיע לחתונה של הbff לשעבר שלו, אייל גולן, בעקבות סכסוך ביניהם, גם האקסית אילנית לוי בישרה לזוג שהיא לא תעשה צ'ק אין מאחר והיא לא רוצה לגנוב להם את הפוקוס ביום המאושר בחייהם.

אילנית לוי, אייל גולן, אילוסטרציה. אינסטגרם, צילום מסך
לא תגיע לחתונה. אילנית, אייל ודניאל/צילום מסך, אינסטגרם

ואם כבר המוזמנים של אייל גולן, אז הוא כנראה צריך להודות לבני ואילנית שעזרו לו והוסיפו לו עוד שני מקומות לרשימת מאה המוזמנים שלו לחתונה. כן, מה שהייתה אמורה להיות חתונת השנה עם למעלה מאלף מוזמנים הפכה בין רגע לאירוע של מאה מוזמנים בלבד וזו בעקבות הוראת משרד הבריאות לא לערוך אירועים ללמעלה ממאה איש בשל החשש מהמגפה הנוראית. כן, הקורונה.

אייל גולן. וואלה, מערכת וואלה! NEWS
רק למאה איש. אייל ודניאל/מערכת וואלה! NEWS, וואלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully