וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברבי? אף אחד לא היה קונה בובת אסתי גינזבורג

14.3.2020 / 0:23

חייו של אדם מפורסם קשים, בעיקר כי הוא צריך להתגנדר ולהדהים בלבוש מול הפלאשים - אבל אתם יודעים שזה לא תמיד נראה טוב. רגע אחרי החג, אליאב אוזן עירום לפחות כמו בן אל, תחפושת הישבן של מישל מיכייב ואנה זק שמנצחת את פורים. צפו. וואלה! סלבס בלי טעם

צהוב זה השחור החדש 14 במרץ 2020 (עריכת תוכן: סיגל סיריוס)

אתם יודעים שלא כולם סוחפים אחריהם עדת מעריצים, לא כולם נוצצים וממש לא כולם התברכו בחוש סטייל מפותח. עם זאת, כשאתם יוצאים מהבית סביר להניח שלא יצלמו את החולצה הקצרה מדי, התחתונים של הסבתא שבחרתם ללבוש או יעבירו ביקורת על המכנסיים עם החור הנוראי, בעוד שאת הסלבס... היפים והמפורסמים ככל הנראה יאלצו להכות על חטא אם יעשו בחירות לא אופנתיות.

בטח גם אתם מעלעלים בדפי המגזין, בוחנים את עמודי האינסטגרם של המפורסמים או נתקלים בתמונה של אושיה שאתם ממש אוהבים ובוחנים את הבגדים שלהם לפרטים - אז היושבים במערכת וואלה! NEWS החליטו שהגיע הזמן לומר את כל מה שעובר בראשכם ופשוט לא העזתם לפלוט, טוב נו, אולי קצת יותר מזה: הלוקים שנלבשו על ידי מיטב הסלבס בישראל ובעולם ו"יזכו" לברכות, הערות והארות מצד מומחי המערכת: ליהי עטר בכר, אמיר צומר וגל סלונימסקי.

איזה לוק הכי מזעזע לטעמכם? רכלו בפייס של וואלה! סלבס

בן אל תבורי. רפי דלויה
שכחת את החולצה בבית? בן אל תבורי/רפי דלויה

פאשניסטות, כדאי לעקוב אחרי וואלה! סלבס באינסטוש

הפעם, לכבוד חג התחפושות והמסכות קבלו כמה מהתחפושות הבולטות של ביצת הבידור: בגזרת הנשים, מישל מיכייב התחפשה לפרה נטולת חלק תחתון (או טעם), אסתי גינזבורג נראית כמו בלון מסטיק שהתפוצץ מוקדם מדי, בעוד שאנה זק עשתה מרלין מונרו מושלמת. אצל הבנים, טום "ג'ני מהבלוק" באום קמה לתחייה עם תקלת איפור, אליאב אוזן משתמש בכל תירוץ להוריד חולצה ובן אל תבורי ניסה להסתיר את המשלוח המנות בתוך התחתונים. צפו ובחרו את התחפושת שהכי עשתה לכם את זה.

עוד בוואלה!

רובים ומחשופים: עדן פינס, אורין ג'ולי ורגב הוד מתחפשים כל השנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully