וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית שברחה מסט צילומים כי לא קיבלה את התפקיד הראשי

10.3.2020 / 13:11

לטענת הסוכן של ריף נאמן הובטח לה התפקיד הראשי בסרטו החדש של קובי מחט, אך כשהגיעה לסט וגילתה ששירה לוי היא זו שקטפה את התפקיד - הסוכן שלה פוצץ את החוזה ולקח אותה הביתה. וואלה! סלבס לא רואה ממטר

ריף נאמן. רפי דלויה,
פיצצה את החוזה. ריף נאמן/רפי דלויה

כל שחקנית חולמת על הרגע שבו היא תקבל את הטלפון שמבשר לה שקיבלה תפקדי ראשי בסרט בטח שזה לצד שחקנים כמו חן אמסלם, אקי אבני ואון רפאלי. אבל מה קורה כשאת מגיעה לסט הצילומים ומגלה שאת אמנם מככבת בסרט אבל איך לומר - התפקיד הראשי בכלל שייך לכוכבת נוער אחרת שתפסה את מקומך? זה בדיוק מה שקרה לריף נאמן.

כוכבת הנוער שלוהקה לסרטו החדש של קובי מחט, "פול גז", הגיעה הבוקר (ג') לסט הצילומים כשהיא כולה מאושרת לקראת אחד התפקידים הגדולים בקריירה שלה עד היום. אלא שאז היא גילתה שמי שבאמת מככבת בתפקיד הראשי היא לא אחרת מאשר השחקנית המוכשרת והחברה שלה, שירה לוי, שרק לאחרונה כיכבה לצידה במופע הפסטיגל.

שירה לוי. ניר פקין
קטפה את התפקיד הראשי. שירה לוי/ניר פקין
יס קידס. רפי דלויה
לא עושה תפקידים משניים/רפי דלויה

נאמן, כנראה לא ממש אהבה את הרעיון שמישהי אחרת גנבה לה את התפקיד מתחת לאף ומיד דיווחה לכך לסוכן שלה, רוברטו, שהודיע כי עם כל הכבוד לתפקיד שקיבלה - ריף שלו לא עושה תפקידי משנה ואם לא מדובר בתפקיד הראשי אז היא פשוט קמה והולכת הביתה. וכך אכן היה, השחקנית הצעירה ויתרה על התפקיד שהוצע לה, פיצצה את החוזה שכבר נחתם בין הצדדים והלכה הביתה.

רוברטו, למה ככה חזק?
"עם כל הכבוד, במעמדה של ריף - היא עושה רק תפקידים ראשיים".


וואלה! סלבס לוהקה לתפקיד ראשי בסרט שעשו בחוג לקולנוע במתנ"ס קרית אונו.

רוברטו, ריף נאמן. רפי דלויה
שומר עליה. נאמן עם הסוכן, רוברטו בן שושן/רפי דלויה
שירה לוי. ניר פקין
ה-כוכבת. שירה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully