וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורים ספיישל: מיכל הקטנה עושה קרקס במחסן תחפושות

אדם סרור | צילום: אבי כהן

9.3.2020 / 0:14

חג הפורים הוא בדיוק הזמן להגשים את כל הפנטזיות האישיות, לפחות בכל הקשור לתחפושות, תלבושות ובגדים מוזרים. סיבה מושלמת כדי ללוות את מיכל הקטנה כשהיא בוחרת את התחפושת המושלמת עבור ההילולה המבדרת. וואלה! סלבס מסיכות רעשנים

מיכל הקטנה/אבי כהן

את מיכל ויצמן אתם רגילים לראות ביום יום מככבת על במות הארץ כשהיא לבושה בבגדים לא כל כך הגיוניים. או במילים אחרות בחליפת הדמות שלה "מיכל הקטנה", לכן כשחג הפורים התקרב, וואלה! סלבס מיד חשבה לעצמה כמה מוזר ומשעשע יהיה לראות את הקטנה יוצאת מהדמות המתוקה שלה ובוחרת תחפושת שהיא מעט יותר נועזת, צבעונית ובעיקר - אחרת.

מיכל הקטנה. אילן בשור,
הילד גנב את ההצגה. מיכל וליאו/אילן בשור

ויצמן, שכבר שנים מעדיפה לתפור את התחפושות שלה אצל מעצבת התחפושות אלה קולסניק, שאגב גם אחראית על עיצוב התלבושת של דמותה של מיכל הקטנה מהיום הראשון, החליטה גם השנה ללכת על תחפושת משפחתית, אלא שהפעם - כפי שאתם זוכרים - מדובר כבר בחמישה ילדים, כך שהעבודה רבה וקשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מיכל הקטנה. אילן בשור,
עם מנהל הקרקס. מיכל וניר/אילן בשור

אחרי שבדקה לא מעט אופציות, החליפה לא מעט רעיונות או כפי שמעידה קולסניק - "עוד בזמן "מותק" בחודש נובמבר לא עבר שבוע שהיא לא התקשרה" - החליטה בסוף הכוכבת הקטנה ללכת על קונספט של משפחת קרקס, "ניר (בעלה) יהיה מנהל קרקס חתיך מהמם כולו מנצנץ סברובסקי ונראה לי שגם נזכה אם תהיה תחרות", אומרת כוכבת הילדים.

וואלה! סלבס רצתה להתחפש עם כל המשפחה שלה למחאת האוהלים.

מיכל הקטנה. אילן בשור,
דומות או לא?/אילן בשור
מיכל הקטנה. אילן בשור,
כל הקרקס/אילן בשור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully