וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר, תציל אותם: עם איזה מפורסם הייתם רוצים לבלות בבידוד?

6.3.2020 / 0:40

בין אלפי הישראלית שנשלחו להתבודד בביתם בשל החשש מווירוס הקורונה, עם לא מעט כוכבים מקומיים. כעת וואלה! סלבס רוצה שתצטיידו במסכה ותבחרו עם מי מהם הייתם שמחים להתבודד - פבלו רוזנברג או דווקא קורין גדעון? אתם קובעים

ליאור נרקיס בגרסת כיסוי לשיר "היינו עושים אהבה" שביצעה במקור כנסיית השכל/במאי: לירן סגל, מילים: רן אלמליח, לחן: דוד רסד, יורם חזן ורן אלמליח, עיבוד והפקה מוזיקלית: תומר בירן

וירוס הקורונה המדבק, זה שמאיים על הגלובוס ומשפיע על אנשים ברחבי העולם, מפחיד גם את הישראלים - עשרות אלפים מהם נשלחו להתבודד בביתם על מנת שלא להפיץ את הנגיף, אם חס ושלום נדבקו בו. ברור שהרשימה כוללת גם כמה אנשים מאוד מוכרים, כוכבי ביצת הבידור הישראלית שאחרי ששבו משהות מעבר לים או באו במגע עם חולי קורונה בארץ, נאלצו להישמע להוראות משרד הבריאות ולהמתין כשבועיים בביתם כדי לוודא שאינם מדבקים. מלחיצוש!

רכלו על הסלבס המבודדים באינסטוש

בין ההמונים שנאלצו להמתין בבית האינטימי שלהם, עד יחלוף זעם, היו אביבית בר זוהר ששבה מתאילנד שבמזרח והמגיש גיא פינס שחזר מגרמניה המערבית - אבל הרשימה גדלה מיום ליום, כך שיש מצב שבקרוב הכוכב המפורסם החביב עליכם גם הוא ישלח לבידוד באשמת הווירוס עם השם המלכותי.

כדי להעביר כמה רגעים של שעמום למתבודדים, וואלה! סלבס חשבה על פעילות מרגשת עבור אלה שבהסגר וחבריהם: בחרו באדם המפורסם ששוהה כעת בבידוד, שאיתו הייתם רוצים להיתקע בחדר סגור. מתלבטים בין נטע ברזילי, אנה זק או פבלו רוזנברג וליאור נרקיס, בלי הדבקות, כמובן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully