וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל אנסקי חשפה את מה שקרן פלס ניסתה להסתיר

7.3.2020 / 2:01

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. הפעם, מצאו את ההבדלים בין התמונות של קרן פלס למיכל אנסקי, נטע ברזילי פורחת, אביבה תבורי משתטחת ואילנית לוי היא... אימוג'י. וואלה! סלבס עממית

מיכל אנסקי מתעמלת בהריון (אינסטגרם)

לא תאמינו, אבל אסתי גינזבורג קונה במכולת. עדן בן זקן עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ומשה פרץ - גם הוא עובד עם המכשירים בחדר הכושר כדי להשוויץ בגזרה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.

גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 7/3/20. אינסטגרם, צילום מסך
קרן פלס, מיכל אנסקי/צילום מסך, אינסטגרם

בחנו את התמונה העליונה. עכשיו בחנו את זאת שתחתיה. שוב את העליונה, בהשתתפות מיכל אנסקי וחברתה הטובה קרן פלס, שבוחנות את הבייבי של הזללנית ואז את התחתונה, שכביכול מציגה את אותו הפריים בדיוק, עם שינוי אחד שאולי הצלחתם לפספס. לא מדובר בבדיקת ראייה מתוחכמת או משחק "מצא את ההבדלים", את התמונה למטה פרסמה הזמרת ואת זאת שמעליה פרסמה היולדת הטרייה, מבלי לשים לב שחשפה בדיוק את מה שחברתה הטובה ניסתה להסתיר.

רמז? לבן גוריון הייתה כזאת. גם לאייל גולן או וין דיזל יש. והמבין, כולל #שמעון_השכן, יבין.

רק נראה נוצץ 7/3/20. אינסטגרם, צילום מסך
נטע ברזילי/צילום מסך, אינסטגרם

מי היה מאמין שיש לעצי השקדייה כזאת השפעה על נטע ברזילי, שקופצת, צוחקת, מתגלגלת בין החורש עם הפריחה הלבבית יחד עם הבויפרנד, כל כולה #לבבות_בעיניים. או זה, או שריקי לייק בדיוק סימסה.

רק נראה נוצץ 7/3/20. אינסטגרם, צילום מסך
בריטני ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

אם כבר בני זוג, מה בריטני ספירס מסתירה שם, בתמונות שבהן היא נשענת על בן הזוג המסוקס: את העובדה שהיא לא מסוגלת לעמוד בזווית לסלפי/ קעקוע חדש של הפרצוף שלה באזור החזה של הבחור/ קרע בחלק התחתון של הלנז'רי שלה/ את הבליטה מנקרת העיניים בבגד הים של אהובה. בין הפותרים נכונה תוגרל #פיסה_ממנה

רק נראה נוצץ 7/3/20. אינסטגרם, צילום מסך
ג'סטין טימברלייק, ג'סיקה בייל/צילום מסך, אינסטגרם

אם כבר, אין דבר כזה בריטני בלי ג'סטין טימברלייק, כלומר, אין דבר כזה ג'סטין בלי ג'סיקה בייל, אשתו האוהבת שזכתה לקבל ממנו עוגה צבעונית רק קצת פחות מהפיג'מה שלו כשחגגו את יום הולדתה במסיבת כיתה ד'. #מזל_טוב_או_משהו

רק נראה נוצץ 7/3/20. אינסטגרם, צילום מסך
אילנית לוי/צילום מסך, אינסטגרם

יש כאלה שמשתמשים בתוכנת האנימוג'י של הטלפון. אבל מתברר שיש כאלה שהופכים בעצמם לאימוג'י, כמו אילנית לוי, שמדגמנת פנים-פנים-פנים. תהיו אילנית. או שלא.

רק נראה נוצץ 7/3/20. אינסטגרם, צילום מסך
אביבה תבורי/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: החרדה לה גורם וירוס הקורונה מובנת, מדובר בכל זאת בסוג-של-מגיפה עולמית, אבל לא לדרך על רצפה ולהקריב את בן הזוג בתור שטיח שמונע מגע ישיר? אביבה תבורי, #תירגעי!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully