וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית הבינלאומית שעשתה סמים בביתה של זמרת - מבלי שידעה!

6.3.2020 / 0:38

חומרים אסורים על פי החוק ותעשיית הבידור הם כנראה שילוב בלתי נמנע, אבל מה תגידו על דוגמנית שעובדת ברחבי העולם - שצרכה שורות-שורות של סמים קשים בביתה של חברה מזמרת מפורסמת, מבלי שהמארחת ידעה? וואלה! סלבס סודות

אישה מסניפה קוקאין. ShutterStock
אישה מסניפה קוקאין/ShutterStock

יש המון שמועות, יש לחשושים מאחורי הגב ויש לא מעט סיפורים על כוכבים גדולים שצורכים חומרים אסורים על פי חוק, או בפשטות סמים קשים. אבל מה תגידו על אחת הדוגמניות המצליחות ביותר בעולם, שעשתה זאת במהלך אירוע שערכה זמרת - חברה טובה ומוכרת שלה - מבלי שהמארחת המפורסמת שלה בכלל יודעת?

אז ככה, דוגמנית עסוקה שעובדת ברחבי העולם, הגיעה לאירוע אינטימי של חברתה הזמרת המוכרת, יחד עם כמה ברי מזל שנקלעו לסיטואציה. במהלך הערב, המדגמנת נכנסה לחדר הרחצה כדי להתרענן, אבל לא עשתה זאת לבד כי אם עוד כמה חברים קרובים (ופחות מוכרים) שנכנסו איתה לחדר הנוחיות. מה כולם עשו שם בצוותא? שורות, שורות של סמים קשים, שאולי גרמו להם להנאה גדולה יותר במהלך האירוע.

הקטע הוא שמארחת, ילדה טובה (או רעה) שכמותה, כלל לא ידעה שזה מה שקורה במהלך הערב וכנראה הייתה זועמת על כך שהמוזמנת הנוצצת בחרה לעבור על החוק דווקא במסיבה שלה. הכי חיים על הקצה!

אישה יושבת בשירותים עם סמארטפון. ShutterStock
אישה יושבת בשירותים עם סמארטפון/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully