וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: האיש שגרם למורן אטיאס לחזור לארץ

6.3.2020 / 0:31

בזמן שניקול ראידמן מככבת בשבוע האופנה בפריז עם מסיכת הקורונה שלה וחותמת על שיתוף פעולה עם בית אופנה בינלאומי, גל גדות לא עומדת במילה שלה ועולה על טיסה פרטית בעקבות בהלת הקורונה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה מורן אטיאס/וואלה

את הרשימה נפתח עם חדשות בפינה האהובה שלנו "ניוז מהחתונה של אייל גולן" - כך שאחרי שוואלה! סלבס גילתה לכם על הקליפ המיוחד שהזמר המסלסל מכין למעריצים מערב החתונה, השבוע היא גם חשפה בפניכם שמי שינגן בחתונה הוא לא אחר מאשר הדי ג'יי הבינלאומי עופר ניסים.

אייל גולן. וואלה, מערכת וואלה! NEWS
סורפרייז! אייל והארוסה/מערכת וואלה! NEWS, וואלה

קדימה למקום הרביעי שם נמצאת מישהי שבטוח לא תופיע בחתונה של אייל גולן כי היא עסוקה מדי בהכנות למופע המטורף שלה בקיסריה, כמה עסוקה? אמנם בימים האחרונים היא מככבת בפריז בזכות מסיכת הקורונה המעוצבת שלה, אבל לא רק כי ניקול ראידמן נפגשה עם המעצב של בית האופנה בלמיין וסגרה איתו שיתוף פעולה במסגרתו היא תלבש מספר אאוטפיטים שיתפרו במיוחד עבור המופע שלה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ניקול ראידמן שבוע האופנה פריז. אינסטגרם, צילום מסך
כובשת את פריז. ניקול/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת עוד מישהי שנפלה קורבן לבהלת הקורונה והפרה את ההבטחה שלה - ככה זה כשגל גדות צריכה לטוס להפקה של סרט חדש של נטפליקס בו היא מככבת ונאלצת לעלות על מטוס פרטי (בהוראת ההפקה כמובן) זאת למרות שהבטיחה שלא תעשה זאת כחלק מהאג'נדה שלה לשמור על איכות הסביבה.

אפטר פארטי ואניטי פייר אוסקר 2020 גל גדות. GettyImages
הפרה הבטחה. גל/GettyImages

אל המקום השני והמכובד מגיעה חברה של וונדר וומן, רותם סלע, שבקצב שבו היא עובדת תוכל כנראה לרכוש מטוס פרטי בעצמה (בלי העין הרע) - ככה זה כשרותם סלע קוטפת עוד קמפיין לרהיטים, הפעם בלי החצי השני, אסי עזר, עליו היא תקבל יותר ממיליון וחצי שקלים.

רותם סלע. ניר פקין
מה אסי יגיד? רותם/ניר פקין

ובמקום הראשון, איך לא - האהבה שגרמה למורן אטיאס לחזור לארץ. אחרי שלא מעט גברים והפקות כאלו ואחרות ניסו לשכנע את הבוניטה ההורסת לעשות קאמבק לארץ הקודש ונתקלו בסירוב, עכשיו וואלה! סלבס חושפת בפניכם כי אטיאס מתכוונת לחזור לארץ הקודש בעקבות בן הזוג החדש, טום אביב, ואף להשתקע בדירת הפאר שלו ברחוב רוטשילד.

טום אביב, מורן אטיאס. ניר פקין
עושה עלייה בשבילו. טום ומורן/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully