וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הקורונה: "גל גדות לא מקיימת את ההבטחות שלה"

3.3.2020 / 10:43

שבועות ספורים אחרי שהכריזה שלא תטוס בפרטיות בכדי לשמש דוגמה חיובית לבנותיה - הוונדר וומן תועדה כשהיא יורדת ממטוס שנשכר במיוחד עבורה, בגלל החשש מווירוס הקורונה. האשמה, על פי גל גדות, היא ענקית התוכן נטפליקס. וואלה! סלבס מסכה

גל גדות בראיון לוואלה! סלבס (צילום: אבי כהן, עריכה: נועה לוי)

גל גדות צועדת על שטיחים אדומים לצד הכוכבים הגדולים בעולם, היא מבלה באירועים יחד עם האנשים המשפיעים ביותר בתעשיית הבידור ההוליוודית, מתחככת ביפים והעשירים וזוכה להתעניינות בכל רחבי הגלובוס - כך שמן הראוי שתחייה כמו סופרסטאר ותעוף על עצמה בפרייבט ג'ט, נכון?

אז זהו, שלא, במיוחד כשהוונדר וומן מישראל נתפסה יורדת מטיסה אינטימית, שבועות ספורים אחרי שהצהירה בחגיגיות שממש לא תעשה זאת (רק כדי להוות מודל חיקוי צנוע עבור בנותיה). סקנדל!

רכלו על הטיסה הפרטית של גל גדות באינסטגרם

גל גדות. GettyImages
לא עומדת בהבטחה שלה! גל גדות/GettyImages
גל גדות. GettyImages
החברים מהוליווד השפיעו? גל ובעלה, ירון ורסנו, עם ג'ון לג'נד וכריסי טיגן/GettyImages

גדות בת ה-34, שמצטלמת בימים אלה לסרט "Red Notice", שמופק בתקציב של כ-130 מיליון (!) דולר עבור ענקית התוכן נטפליקס, צולמה על ידי הפפראצי כשהיא יורדת מהמטוס הפרטי בשדה התעופה בלוס אנג'לס - אליו הגיעה היישר מסט הצילומים שבאטלנטה. למה זה מרגש את הרכלנים? כי בראיון שהעניקה למגזין "פיפל" בחודש ינואר האחרון, סיפרה גדות שהיא רוצה להוות מודל חיובי לחיקוי עבור בנותיה, אלמה בת ה-8 ומאיה בת השנתיים, מה שאומר, בין השאר, להתנייד ברחבי העולם אך ורק בטיסות מסחריות.

עוד בוואלה!

פרסום ראשון: גל גדות רכשה בית חדש בארץ

לכתבה המלאה

"אנחנו מקפידים למחזר ולא להשתמש בשקיות פלסטיק", הסבירה על חיי המשפחה שלה עם ירון ורסנו, "לא לטוס במטוסים פרטיים כשאנחנו מקדמים את הסרטים שלנו ברחבי העולם. לתת לעולם שבו אנו חיים כמה שיותר בחזרה", סיפרה גדות בהתרגשות. אז זהו, שהאמינות של הגברת, במיוחד לאור התמונות החדשות, קצת נפגעה.

גל גדות, ירון ורסנו. GettyImages
הכל עבור משפחתם. גדות עם ורסנו/GettyImages

האשם בהכל? ככל הנראה וירוס הקורונה. על פי הדיווחים, הסיבה לטיסה של גדות בתנאים המפנקים היא אך ורק החשש מהווירוס שמאיים על העולם, מה שגרם לאנשי חברת הסטרימינג "לאלץ" את כל כוכבי הסרט, בהם גם דה רוק וריאן ריינולדס, לטוס אך ורק מבלי לעבור בנמלי תעופה עמוסים באלפי בני אדם, או חס ושלום, לעלות על טיסה שאולי יכולה להביא לעיכוב בהפקת הסרט.

מה שכבר קרה, הוא שצילומים של סצנות מהסרט בחדש של גל שתוכננו להתקיים באיטליה, נשקלים בימים אלה מחדש ואולי יבוטלו, בגלל התפרצות המחלה בארץ המגף. זה בדיוק מה שקרה לאחרונה במהלך צילומי "משימה בלתי אפשרית" עם טום קרוז באזור צפון איטליה.


וואלה! סלבס לא טסה לשום מקום, בשל החשד שתשתגע אם לא תקבל מהדיילים ארוחה נוספת בדרך לחו"ל.

גל גדות בישראל. ניר פקין
רוצה לשמש מודל לחיקוי עבור בנותיה. גל עם בנותיה, אלמה ומאיה/ניר פקין
גל גדות וונדרוומן קומיק קון ברזיל. GettyImages
הוונדר יעלים את הבאזז? גל גדות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully