וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אייל גולן לא שוכח לפנק את המעריצים שלו

28.2.2020 / 0:53

בזמן שמיכל אנסקי הביאה בת לאוויר העולם, אליאנה תדהר ולי בירן הודיעו קבל עם עדה ואינסטוש שהם מאורסים - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון, בואו נתחיל

הרשימה/וואלה

את הרשימה נפתח עם קצת דרמה מעבר לים ככה זה שקים קרדשיאן חוטפת את החלסטרה על אחותה, קורטני ולא חושבת פעמיים לפני שהיא מעיפה לה כמה אגרופים לפנים. ולא, העובדה שיש מצלמות שמתעדות כל רגע - לא ממש מזיזות לה.

טריילר לפרק חדש של משפחת קרדשיאן. @kuwtk, אתר רשמי
יאללה מכות יאללה. קים וקורטני/אתר רשמי, @kuwtk

נמשיך למקום הרביעי עם קולולו אחד גדול לאושיית הקולינריה, מיכל אנסקי, שהביאה בתחילת השבוע לאוויר העולם את בתה השנייה שהיא בעצם הבת הבכורה לה ולבעלה, אייל אמיר, זאת ארבעה חודשים לאחר שהתחתנו באירוע נוצץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מיכל אנסקי. אור גפן,
קולולו! מיכל ואייל/אור גפן

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצא זוג שבקרוב כנראה יחבוק גם בייבי, זאת כמובן אחרי שינשאו - כי לי בירן החליט סוף סוף לכרוע ברך, לשלוף טבעת ולשאול את אליאנה תדהר אם היא מוכנה לחיות איתו ביחד את שארית חייהם.

אליאנה תדהר, לי בירן מאורסים. אינסטגרם, צילום מסך
שיהיה במזל! אליאנה ולי/צילום מסך, אינסטגרם

במקום השני והמכובד נמצא עוד זוג, אמנם בתחילת דרכו אבל אם לשפוט לפי האהבה שהם מפגינים האחד לשנייה - נראה שמורן אטיאס וטום אביב לגמרי הולכים להיות הזוג הכי לוהט בביצה המקומית ואם תשאלו מקורבים, הפעם יש סיכוי שנראה את שניהם צועדים אל עבר החופה.

טום אביב, מורן אטיאס. ניר פקין
עד שתחלוף הקורונה. מורן וטום/ניר פקין

ובמקום הראשון, איך לא, החתונה הכי מדוברת של השנה - הלא היא זו של אייל גולן ודניאל גרינברג, שאמנם החליטו לערוך את טקס החופה אל מול בני משפחה וקומץ חברים מאוד מצומצם, אבל קבלו הפתעה, כפי שוואלה! סלבס פרסמה לראשונה, גולן החליט שבמעמד החופה הוא ישיר שיר חדש שכתב במיוחד לאשתו ואף יתעד את כל המאורע, כך ששעה לאחר הטקס המרגש - הוא ישחרר קליפ שיערך ממש באותם רגעים אל היוטיוב,

אייל גולן, דניאל גרינברג. אמיר מאירי,
תרגיל שיווקי? אייל ודניאל/אמיר מאירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully