וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינס, קירל או אדם: מי האח של הכוכב שהכי יצליח לדעתכם?

28.2.2020 / 1:01

יום המשפחה שנחגג השבוע בישראל, הזכיר לוואלה! סלבס כמה מהאחים של הכוכבים הגדולים בארץ - שמנסים להשתלב בתעשיית הבידור בעצמם. אחיו של עומר אדם שר, אחותה של עדן פינס מדגמנת, אבל מי קרוב המשפחה שהכי ילהיב את הקהל לדעתכם? בחרו

יח"צ - חד פעמי

בהוליווד יודעים את זה כבר מזמן, אם אחד מבני המשפחה שלכם עלה לכותרות בזכות העיסוק הנוצץ שלו - כזמר, שחקן, מנחה או אפילו דוגמן - הסקרנות סביב קרובי משפחתו במידה שינסו להשתלב בשואו-ביזנס בעצמם, תהיה גדולה יותר מאלה שבאו מרקע אנונימי. אז למה שזה לא יעבוד גם בארץ? הרי הטאלנט לפעמים עובר בגנים!

רכלו על האחים של הסלבס באינסטוש

ממש כמו בתעשיות הזוהר ברחבי העולם, כמה מאלה שחגגו השבוע את יום המשפחה כקרובים ישירים של האנשים הכי נוצצים בישראל, מנסים גם הם להשתלב בביצה המקומית. גל אדם, אחיו של עומר, הוא זמר. קארין סנדל, אחותה של שירן, הצטלמה לריאליטי. עדי פינס מדגמנת כמו אחותה, עדן. בר גרוצקי, אחיה של דנה, מנסה את מזלו כמוזיקאי ממש בדומה לעופרי קירל, אחיה של נועה. אבל השאלה היא למי מהם יש הכי הרבה פוטנציאל.

אחים של וואלה! סלבס, חגגתם השבוע את יום המשפחה? זה הזמן לחושב, להתלבט ולבחור - מי מהאחים של המפורסמים שאתם הכי אוהבים, אלה שמנסים להשתלב בעצמם בתעשיית הבידור המקומית, הכי יבלוט, יעבוד קשה וילהיב אתכם גם בלי קשר לקרוב המשפחה הסופר מוכר שלו? תהיו אחים, הצביעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully