וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי לוי, לאן המבט שלך בורח?

29.2.2020 / 1:01

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. הפעם, שי מיקה עטופה בשמיכה, מאיר אדוני עושה פוזות, בקהאם משתכר בשקיעה ובלה חדיד חושפת קצת יותר מדי. וואלה! סלבס עממית

איתי לוי (אינסטגרם)

לא תאמינו, אבל מיכל אנסקי קונה במכולת. ניקול ראידמן עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ואייל גולן - גם הוא עובד עם המכשירים בחדר הכושר כדי להשוויץ בגזרה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.

גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 29/2/2020. אינסטגרם, צילום מסך
איתי לוי/צילום מסך, אינסטגרם

יש כאלה שאוהבים להיתפס בפוזה הטבעית, אחרים נורא רוצים להתייצב מול הפלאש כשהם מוכנים, אבל איתי לוי מנסה לשלב את שני העולמות: מול העדשה בלי חולצה, כביכול מצולם הכי #בלי_לשים_לב, עם המבט פוזל אל הצד. רגע, על מי הוא מתבונן שם?

רק נראה נוצץ 29/2/2020. אינסטגרם, צילום מסך
אסתי גינזבורג/צילום מסך, אינסטגרם

לא רק בתמונות שלכם מציץ אחיה של בת הדודה של השכן של הידידה הטובה של ההיא שהייתה אתכם בכיתה ביסודי והורס את הפריים המושלם שבניתם - גם אסתי גינזבורג, דוגמנית במקצועה, סובלת מזה. או לא בדיוק סובלת, בכל זאת מדובר בילדון השובב שלה.

רק נראה נוצץ 29/2/2020. אינסטגרם, צילום מסך
שי מיקה יפרח/צילום מסך, אינסטגרם

אם כבר בלי חולצה, מזל ששי מיקה יפרח והבויפרנד יצאו עם השמיכה העוטפת למרפסת חדר מלון היוקרה שבו הם מבלים מעבר לים - אחרת התוצאה הייתה ספק הצצה אינטימית, ספק #אירוטיקה להמונים. פיו.

רק נראה נוצץ 29/2/2020. אינסטגרם, צילום מסך
בלה חדיד/צילום מסך, אינסטגרם

מכירים את האנשים האלה שרוצים ללכת עם אבל להרגיש בלי? אז במקרה של בלה חדיד שכנראה מאוד השתעממה, היא מעדיפה בלי אבל כנראה שחייבת עם. #הפטמה_המציצה היא רק בונוס.

רק נראה נוצץ 29/2/2020. אינסטגרם, צילום מסך
היידי קלום/צילום מסך, אינסטגרם

בלה, שימי לב מה היה קורה אם היה לך חבר נחמד שמבלה איתך בחדר. או סתם ידיד שובב. או בן זוג מאוהב. או בעל צעיר בלי בגדים, כמו זה של הטופמודל היידי קלום. הכי #חומת_מגן שלו.

רק נראה נוצץ 29/2/2020. אינסטגרם, צילום מסך
דיוויד בקהאם/צילום מסך, אינסטגרם

תהיתם איך דיוויד בקהאם מעביר את הזמן ככדורגלן עבר, כוכב הווה, בעלה של פוש ספייס ומטרוסקסואל נצחי? שותה אל מול השקיעה. כי זה תמיד זמן טוב ל#שעה_שמחה

רק נראה נוצץ 29/2/2020. אינסטגרם, צילום מסך
מאיר אדוני/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: זה לא שהתמונה של מאיר אדוני עם הבייביז החמודים לא נאה לעין, לא מרגשת או מרעננת עם פריחת השקדייה ברקע, כמו שלא ברור לאן השף המכשף מתבונן לעזאזל. הלו, הילד שם אוכל את #אמא_אדמה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully