וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי ומייגן מרקל מתכננים לחזור לאנגליה

26.2.2020 / 10:49

מספר שבועות אחרי הסערה שפקדה את בית המלוכה, כעת הזוג הלא מלכותי מתכנן לחזור לממלכה הבריטית על מנת לקחת חלק בחתונה של הנסיכה ביאטריס שידעה לא מעט דרמות. וואלה! סלבס וולקם באק

רויטרס

נראה שהרוחות עדיין לא נרגעו בבית המלוכה הבריטי בעקבות טריקת הדלת של הנסיך הארי ומייגן מרקל בפניה של המלכה האם, כך שלאחרונה החליטה אליזבת' לקחת מהזוג הסורר את התואר המלכותי שלהם - מה שהוביל לטינופים לא ממלכתיים ברשתות החברתיות. אך נראה שאחרי כל הסערה שהתחוללה, כעת יאלצו כל בני המשפחה להיפגש פנים אל פנים בפעם הראשונה מאז הבלגן הגדול.

מייגן מרקל בית קנדה לונדון הנסיך הארי. GettyImages
ישובו לאנגליה?/GettyImages

אתרי הרכילות מעבר לים מדווחים כי הזוג שוויתר על התואר המלכותי שלו וערק לקנדה, הוזמן לחתונה של הנסיכה המתוקה שתערך בעוד שלושה ימים בקפלה המלכותית ארמון סנט ג'יימס, כך שלאחר מכן תערך קבלת פנים בארמון בקינגהאם אותה תארח כמובן המלכה האם. אממה, לאור היחסים בין בני המשפחה בתקופה האחרונה - קיים חשש כי הארי ומייגן יוותרו על התענוג ולא יגיעו לאירוע המדובר, תלוי את מי שואלים כמובן.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מייגן מרקל הנסיך הארי דרום אפריקה. GettyImages
יעשו סולחה עם המלכה?/GettyImages

בזמן שיש מקורבים בחצר המלכה שטוענים כי הארי לא יוותר על ההזדמנות להתאחד עם המשפחה על מנת לשדר עסקים כרגיל ויגיע לחתונה, יש כאלו הטוענים שהוא עלול לדחות את ההזמנה, "ברור שהארי ומייגן הוזמנו", סיפר גורם המקורב למשפחה, "אבל זה תלוי בהם אם הם יחליטו להגיע או לא. הבעיה עם הארי ומייגן היא שהם חושבים שהם גדולים יותר מהממסד. זה כל כך חבל שהדברים מתנהלים כך".
וואלה! סלבס הוזמנה לחתונה של הבת דודה החורגת שלה אבל הבריזה כי הכלבה התחתנה עם אבא שלה.

הנסיך הארי, המלכה אליזבת'. GettyImages
תקבל אותם בזרועות פתוחות?/GettyImages
הנסיכה ביאטריס. GettyImages
תעשה סולחה?/GettyImages
הנסיך הארי, המלכה אליזבת'. GettyImages
שלום בית?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully