וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הלידה: שימו לב מה שיר אלמליח ההריונית תעשה עם המתנות שלכם

25.2.2020 / 0:01

הדוגמנית ההריונית, שבקרוב תביא לעולם את בנה הבכור, החליטה שהיא רוצה שכולם ישלחו לה ובעלה המעושר כמה שיותר מתנות, מוצרים והפתעות לקראת לידת בנם. לא חמדנית, שיר אלמליח עושה זאת למטרה טובה. וואלה! סלבס נדיבה

שיר אלמליח/החתונה של שיר אלמליח ומייקל זנזורי (צילום: עידן חסון)

איך עובר הריונה של הדוגמנית שיר אלמליח? טוב, תודה ששאלתם, כולל כמה רגעים של אהבה עם בעלה מייקל זנזורי, כמה תמונות עם הבטן המתעגלת באינסטוש והרבה פניות מאנשי שיווק ויחסי ציבור - שמציעים לאישה שמייצגת את ישראל בעולם בכבוד רב, מוצרים לקראת סיומו של ההריון ולתקופה שאחרי הלידה שתגיע בקרוב (טפו, חמסה), בתמורה לסרטון או לתמונה ברשתות החברתיות. הרי ככה זה עובד בביצת הבידור של ימינו.


רכלו על שיר אלמליח ההריונית באינסטוש

שיר אלמליח. שוקה כהן,
"למי אבחר לתת את העגלול?". שיר אלמליח מתלבטת/שוקה כהן

אז זהו, ששיר דווקא בעד עסקת החליפין המשתלמת, אלא שבמקרה שלה - היא עושה זאת מסיבות לגמרי אחרות, כאלו שלאו דווקא חושבות על הבייבי הפרטי שלה. הגברת שנמצאת בהיריון מתקדם, החליטה שאין צורך שייחשבו שהיא מייצגת עוד מוצר או חברה אחרת, להיפך - אלמליח החליטה לפצוח ביוזמה חדשה ואישית שלה: להפוך את המתנות-תמורת-חשיפה שמציעים לה מותגי מוצרים להורים ולתינוק, ליוזמת "חשיפה לטובה", שבעזרתה היא מקווה לסייע לכמה שיותר אמהות שידן אינה משגת.

עוד בוואלה!

לא תאמינו! מה ההפתעה ששיר אלמליח קיבלה מבעלה

לכתבה המלאה

מה זה אומר? כאמור במהלך כל הריונה, פנו לפרזנטורית של "אייקונז" מבית פרטנר עשרות מותגים שכאלה, במטרה ליהנות מחשיפה באינסטגרם של שיר. רק שאז אלמליח החליטה שאם בכוחה לעזור ולעשות שינוי, למה שלא לתרום את המוצרים של המותגים למי שבאמת זקוק להם.

כך שבתקופה הקרובה, מעריציה של שיר יראו אותה מפרגנת לחברות ומוצרים שונים לקראת הלידה ברשתות החברתיות - אבל את המתנות היא מבטיחה שלא לשמור לעצמה, אלא להעביר בכל פעם לאמא אחרת שתיצור איתה קשר. יפה לה.


וואלה! סלבס לא מוכנה לחלוק באוכל שלה. בתחתונים? אין לה בעיה.

שיר אלמליח. ניר פקין
בקרוב אמאל'ה. שיר אלמליח/ניר פקין
שיר אלמליח בהריון. אינסטגרם, צילום מסך
הבטן? מתעגלת/צילום מסך, אינסטגרם
שיר אלמליח. ניר פקין
הבעל מייקל נרגש מהיוזמה?/ניר פקין
שיר אלמליח. שוקה כהן,
שנת המעשים הטובים. שיר אלמליח/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully