וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמועה אומרת ש... טום באום מחפש אהבה באפליקציית היכרויות?

אמנון גולדמן

23.2.2020 / 0:09

בכל שבוע, וואלה! סלבס תעמת כוכב מקומי אחר עם שמועה לוהטת שעוסקת בו ותבקש לדעת - האם היא נכונה או לא. אז איך יגיבו המפורסמים, כמו טום באום לדיבור עליהם? וואלה! סלבס רב סרן שמועתי

טום באום/עידו שחם

שמועות הן לא דבר קל. מדי יום מגיעות לאוזניכם שמועות רבות, בין אם זה על השכן שלכם, החברה הכי טובה או סתם על הבוס שלכם. אך נראה שמי שלרוב סובלים ממתקפת ליחשושים - הם המפורסמים שלכם, שכבר שמעו על עצמם הכל. מנטייתם המינית, דרך בני הזוג החדשים שמצמידים להם וכן, עד לעובדה שהם הלכו לעולמם - בעולם הזוהר הכל תקף.

מה דעתכם על השמועה? רכלו לנו באינסטגרם

טום באום. ניר פקין
מחפש אהבה? טום/ניר פקין

לדסק החדשות של וואלה! סלבס מגיעות לא מעט שמועות שונות ומשונות שגורמות גם לשיער של הגברת הראשונה של עולם הרכילות לסמור. אי לכך, החליטה וואלה! סלבס לפצוח בפינה חדשה, במסגרתה, מדי שבוע היא תפנה למפורסם מהביצה המקומית ותוכיח אותו עם שמועה שנפוצה עליו. אז מה האמת ומה השקר? תלוי את מי שואלים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
טום באום. ניר פקין
מה הניק שלך?/ניר פקין

אפליקציות היכרויות הפכו מזמן לכלי פופולארי למצוא את בן הזוג הבא. כן, אפילו שרון סטון נרשמה לאחת כזו - אולי בגלל זה וואלה! סלבס לא הייתה מופתעת כששמעה שגם טום באום החליט לרשום את עצמו לאפליקציה מקומית ולמצוא את אהוב ליבו שאולי מסתתר שם מאחורי המסך הקטן.

את בני הזוג שלה וואלה! סלבס מחפשת רק במועדוני חשפנות.

טום באום. שוקה כהן
רווק לוהט/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully