וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אבנר נתניהו כבר לא מסתתר מהמצלמות

20.2.2020 / 0:22

בזמן שוואלה! סלבס חשפה את הסוד של הדיירת החדשה בבית האח הגדול, אגם רודברג חשפה את העובדה שהיא מצפה לבייבי חדש - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה אבנר נתניהו/וואלה

את הרשימה נפתח עם בהלת הקורונה, שהפעם תקפה גם את עדן פינס - כך שאחרי שאופירה אסייג ועדן חסון ביטלו את הטיסות שלהם, גם פינס החליטה שהיא מוותרת על שתי הצעות עבודה שהיו לה רק מחשש שמא תידבק, חלילה וחס, בווירוס שמפחיד את העולם.

עדן פינס במוזיאון הפופ אפ של אדידס. שוקה כהן
נשארת בבית. עדן/שוקה כהן

נמשיך לקצת חדשות טובות ותאחלו מזל טוב לאביב אלוש שלא ויתר על ג'וב חלומות כשקטף תפקיד ראשי בסדרה בינלאומית של חברת נטפליקס. אלוש, שהתחרה על התפקיד אל מול לא מעט שחקנים אחרים קיבל השבוע הודעה כי הוא יככב בדרמה החדשה שתצטלם גם בארץ הקודש.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אביב אלוש. ניר פקין
בינלאומי. אביב/ניר פקין

הגענו למקום השלישי, עדיין עם חדשות טובות כי אגם רודברג, שהתחתנה לפני חצי שנה - הודיעה קבל עם ואינסטוש שהיא ובעלה, איש העסקים דור קרובינר, יפקדו בקרוב את בית החולים אלא שבמקרה שלהם זה יהיה בנסיבות משמחות זאת לאחר שיעשו צ'ק אין במחלקת יולדות ויקבלו לעולם את בתם הראשונה.

אגם רודברג. אינסטגרם, צילום מסך
שיהיה במזל!/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השני והמכובד מגיעה כוכבת חדשה שפרצה לביצה או יותר נכון לבית האח הגדול, אז תגידו שלום לשירלי סידיק שאמנם סיפרה לכם שעד לפני הכניסה לבית היא עבדה כברמנית אבל מה שהיא שכחה לספר לכם שאחד ממקומות העבודה שלה היו במועדון הפוסיקט. תירגעו, היא לא עבדה שם כשחשפנית אלא כברמנית בלבד.

שירלי סידיק. מיכה לובטון,
הסוד נחשף/מיכה לובטון

ובמקום הראשון, מישהו שאח שלו בילה בעבר באותו מועדון ובטח פגש את שירלי הברמנית, אלא שלעומת אחיו הגדול - אבנר נתניהו נמנע עד כה ממפגש עם מצלמות, אלא שבאירוע של ניקול ראידמן שהתקיים בסוף השבוע שעבר, הוא לא ממש התבייש כשהתחרמן עם החברה ההורסת שלו אל מול המצלמות ואפילו אל מול אמו שנכחה גם היא באירוע.

אבנר נתניהו. ענת מוסברג,
יאמי! אבנר והחברה/ענת מוסברג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully