וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת של מיכל הקטנה קוטפת קמפיין נחשק

20.2.2020 / 9:52

אחרי שהאמא הלא כל כך קטנה שלה קטפה לא מעט קמפיינים וכיכבה על לא מעט שערים - עכשיו מגיע תורה של הבת הבכורה של מיכל הקטנה לקטוף קמפיין אופנה נחשק במיוחד. וואלה! סלבס מיני מי

מיכל הקטנה חוגגת לבת שלה (צילום ועריכה: אור גפן)

דור ההמשך בביצה המקומית כבר הפך לטרנד די מוכר בתעשיית הבידור - אחרי שבתה של אופירה אסייג קטפה קמפיין אופנה ואחרי שהילדים של ניקול ראידמן לוהקו לפרסומת עם אמא שלהם, עכשיו מגיעה עוד כוכבת צעירה לפרונט, כך אם חיפשתם דוגמא טובה למשפט: "התפוח לא נופל רחוק מהעץ", הרי שבמקרה של כוכבת הילדים המפורסמת, מיכל הקטנה, נראה שהתפוח נפל ממש מתחת לעץ. כך שאחרי שאמה קטפה שלל קמפיינים על המסך הקטן, כיכבה בלא מעט קלטות ילדים וקיפצה על שלל במות במסגרת מחזות זמר - עכשיו מגיע תורה של יורשת העצר, בתה הבכורה של ויצמן - יולי.

מיכל הקטנה ויצמן ובתה יולי. אור גפן,
התפוח והעץ. מיכל ויולי/אור גפן

לוואלה! סלבס נודע כי לאחרונה נחתם חוזה בין ויצמן ג'וניור לבין רשת האופנה "הוניגמן קידס" במסגרתה תככב יולי (בת ה-12) בקמפיין לקולקציית החג של החברה ותחייך אליכם משלטי חוצות ברחבי הארץ. יולי, שבקרוב תחגוג בת מצווה באירוע נוצץ כמו שרק אמה יודעת להפיק - לוהקה לקמפיין לאחר שהתמודדה מול לא מעט ילדות, חלקן גם בנות של מפורסמות אחרות, אך לבסוף קטפה את הקמפיין ועתידה להוביל אותו בחודשים הקרובים.

הבת של וואלה! סלבס קטפה קמפיין לשמפו חדש נגד כינים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מיכל הקטנה. דנה קרן,
הולכת בעקבות האמא/דנה קרן
מיכל הקטנה. דנה קרן,
האבא גם דוגמן?/דנה קרן
מיכל הקטנה, ניר ויצמן. רפי דלויה
משפחה למופת/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully