וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים רביבו מציג: חגיגת יום הולדת מטורפת

19.2.2020 / 1:04

אחד הכדורגלנים של כל הזמנים החליט שבמקום לחגוג יום הולדת 48 במסיבה מטורפת - הוא לוקח את כל החברים לחגוג ביעד אקזוטי במיוחד. בין האורחים: קותי סבג. וואלה! סלבס קרנבל

חיים רביבו, משרדי ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
מזל טוב!/קובי אליהו

יום הולדת הוא ללא ספק מאורע שכל אחד אוהב לחגוג (טוב נו, כמעט כולם) - כך שבזמן שיש כאלו שמזמינים את החברים הטובים למסעדה שווה ואחרים מרימים לעצמם הפקת ענק נוצצת ומפוארת, יש את חיים רביבו שמחליט לטוס מכאן ליעד אקזוטי במיוחד ולקחת איתו את כל החברים הטובים שירימו לו במשך שבוע שלם. בכל זאת, לא כל יום חוגגים 48 שנות קיום וגולים.

חיים רביבו. ניר פקין
מסיבה לגברים בלבד/ניר פקין

אז לא, רביבו לא ייקח את החברים לסין, תאילנד או כל יעד אחר שיגרום להם להסתגר לאחר מכן במשך שבועיים בבית - אבל הוא כן יסביר להם שהם צריכים לארוז בעיקר בגדי ים ותלבושות נוצצות כי ככה זה כשטסים לחגוג יום הולדת בריו דה ז'נרו בזמן הקרנבל המטורף שמתרחש בעיר ממש בימים אלו. אז תצפו ללא מעט תמונות שיעלו בקרוב מאוד לרשתות החברתיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קותי סבג. אסף לב,
מצטרף למסיבה. קותי/אסף לב

רביבו, שהחליט שהפעם הוא הולך על קונספט מיוחד - לגברים בלבד - הזמין כמה חברים טובים לטוס איתו כל הדרך לברזיל, שם הם יחגגו בעיקר על חוף הים ובהרמות בקרנבל. בין החברים הטובים שיטוסו להרים לכדורגלן לשעבר, אפשר למצוא גם את קותי סבג, שישאיר את מגי אזרזר בבית, והקומיקאי אילן אדרי ("שנות ה-80).

וואלה! סלבס חוגגת את ימי ההולדת שלה בערב בינגו בבית אבות של שכונת התקווה.

חיים רביבו. ניר פקין
קרנבל לה לה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully