וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: גם המפורסמים בורחים מהקורונה

14.2.2020 / 5:15

בזמן ששירי ולירן מ"חתונה ממבט ראשון" ביטלו את החופשה שלהם בדרום קוריאה, גם אופירה אסייג הטילה עוצר יציאות מהארץ על המשפחה שלה בעיקר לחופשה שתוכננה לתאילנד - כל האירועים שעשו לכם את השבוע. וואלה! סלבס רושמת

הרשימה קורונה/וואלה

בואו נפתח עם קצת חדשות טובות למגישת הטלוויזיה ואושיית הרשת, ירדן הראל, שקיבלה השבוע, ביחד עם בעלה עומרי שרון זוג תאומים מתוקים לאוויר העולם. הבשורה המשמחת הזו מגיעה לאחר וידוי מרגש של הראל שלאחר ניסיונות רבים - היא ובעלה החליטו לפנות להליך פונדקאות, כך שכעת הם אוחזים בשני ילדים מתוקים.

ירדן הראל. צילום מסך, צילום מסך
פעמיים כי טוב. ירדן ועומרי/צילום מסך, צילום מסך

קדימה למקום הרביעי, שם, עדיין בגזרת מחלקת יולדות שלום - נמצאת מיכל הקטנה שהיא כבר לא כל כך קטנה. בכל זאת, היא אמא לחמישה ילדים! כן, חמישה. זאת לאחר שבתחילת השבוע הביאה לאוויר העולם את בתה החמישית, אלי. אל תתבלבלו, כמה שעות לאחר מכן היא כבר בילתה בארוחת ערב רומנטית עם בעלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מיכל הקטנה. אינסטגרם, צילום מסך
חמסה. מיכל/צילום מסך, אינסטגרם

הגענו כבר למקום השלישי שם נמצאת ילדה שגדלה לכם מול העיניים - קוראים לה עדי ביטי והשבוע היא כבר פשטה את הבגדים האזרחיים ועלתה על מדי א' והתגייסה לשורות צבא ההגנה לישראל. לא לפני שכל כלי התקשורת ליוו אותה בפרידה מהחיים האזרחיים.

עדי ביטי בלשכת הגיוס. ניר פקין
הקשב!/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיע ילד שכנראה לא ממש התבגר, אחרת איך תסבירו את העובדה שיאיר נתניהו עשה הכל כולל הכל רק בשביל להתחמק מעדשות הפפראצי לאחר שבילה בארוחת ערב בשולחן שכלל גם את צמד יוצאות "המירוץ למיליון" - אן זיוי וירדן ויזל. בשלב מסוים, אחת הסועדות במסעדה ניסתה לצלם את הבן של... אבל אנשי פמלייתו הבהירו לה שהיא חייבת למחוק את התמונות.

אן זיוי, ירדן ויזל, יאיר נתניהו אילוסטרציה. מערכת וואלה, מערכת וואלה! NEWS
טריפל דייט. נתניהו, ויזל וזיוי/מערכת וואלה! NEWS, מערכת וואלה

ובמקום הראשון, הווירוס שתקף את העולם כולו ולא ממש מבדיל בין מפורסמים לאנונימיים, כך שאחרי שנועה קירל ומרגי ביטלו את החופשה שלהם בתאילנד, עכשיו גם שירי ולירן מ"חתונה ממבט ראשון" החליטו לבטל את החופשה שלהם בדרום קוריאה בדיוק כמו אופירה אסייג שהטילה עוצר יציאות מהארץ על המשפחה שלה ובכך ביטלה את החופשה המשפחתית בתאילנד שתוכננה בפסח הקרוב.

שירי קופפרברג ולירן לוי מצטלמים למשביר לצרכן. אלירן אביטל,
לא טעים הפעם. שירי ולירן/אלירן אביטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully