וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומנטיקנים, איזה זוג מהעבר הייתם רוצים לראות יחד?

14.2.2020 / 1:01

ההיסטוריה של תעשיית הבידור מלאה בזוגות מפורסמים שהפרידו כוחות לפני שנים ובמקביל שברו גם לקהל את הלב. לכבוד יום האהבה הבינלאומי, וואלה! סלבס רוצה לדעת: יהודה ואפרת, יונית עם יעקב או מילר את אבקסיס - איזה מהם הייתם רוצים לראות חיים באושר עד עצם היום זה

נינט טייב בתל אביב (צילום: ניר פקין)

זוכרים את התקופה ההיא שבה יהודה לוי עוד לא היה גבר נשוי אלא צעיר שובב שבילה בחברת שחקנית בלונדינית בשם אפרת בוימולד? או את הזמן שבו ליאור מילר נישא ליעל אבקסיס, אחרי שפתח בפניה את המעיל הפסקת הפרסומות? רגע, מה עם הזוג הצעיר והנוצץ רן דנקר ונינט טייב, או אשת חדשות צעירה בשם יונית לוי, שבילתה עם מגיש ניוז בכיר בשם יעקב אילון?

ככה זה, דפי ההיסטוריה של ביצת הבידור הישראלית מלאה בזוגות עבר שעשו רושם של פאוור קאפל נוצץ - אבל הקשר שלהם לא החזיק מעמד, כך שכמו שילובים אחרים רבים, סיימו בפרידה עגומה. ההבל בינם לבין אנשים פחות מוכרים, הוא שהפרידות האלה שברו את לבם של מעריצים רבים, בהם וואלה! סלבס. דמעה.

רכלו על הזוגות ההיסטוריים באינסטגרם

לכבוד חגיגות יום האהבה הבינלאומי (או ה"וולנטיינ'ז דיי"), מלכת הרכילות החליטה לקאמבק באהבה לזיכרון הקולקטיבי כמה מהזוגות ההיסטוריים של תעשיית גלאם - למשל אורנה ומשה דץ (שעדיין חולקים שם משפחה) או נועה קירל עם ברק שמיר (הצעירים והמרעננים) - רק כדי לתת לכם את ההזדמנות להתלבט, לבחור ולהצביע את מי מהם הייתם רוצים לראות יחד, חיים באושר ועושר עד עצם היום הזה. נכון שזה לא יגמר כמו בסיפור אגדה, אבל נחמד לדעת. נשיקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully