וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאנה תדהר, חבל שלא יצאת מהבית עם פיג'מה

15.2.2020 / 4:01

חייו של אדם מפורסם קשים, בעיקר כי הוא צריך להתגנדר ולהדהים בלבוש מול הפלאשים - אבל אתם יודעים שזה לא תמיד נראה טוב. הפעם, המעיל הגנוב של נטע ברזילי, היידי קלום מזעזעת כפול שתיים ונטלי דדון טורפת יותר מאי פעם. וואלה! סלבס בלי טעם

צהוב זה השחור החדש, 15 בפברואר 2020 (עריכת תוכן: סיגל סיריוס)

אתם יודעים שלא כולם סוחפים אחריהם עדת מעריצים, לא כולם נוצצים וממש לא כולם התברכו בחוש סטייל מפותח. עם זאת, כשאתם יוצאים מהבית סביר להניח שלא יצלמו את החולצה הקצרה מדי, התחתונים של הסבתא שבחרתם ללבוש או יעבירו ביקורת על המכנסיים עם החור הנוראי, בעוד שאת הסלבס... היפים והמפורסמים ככל הנראה יאלצו להכות על חטא אם יעשו בחירות לא אופנתיות.

בטח גם אתם מעלעלים בדפי המגזין, בוחנים את עמודי האינסטגרם של המפורסמים או נתקלים בתמונה של אושיה שאתם ממש אוהבים ובוחנים את הבגדים שלהם לפרטים - אז היושבים במערכת וואלה! NEWS החליטו שהגיע הזמן לומר את כל מה שעובר בראשכם ופשוט לא העזתם לפלוט, טוב נו, אולי קצת יותר מזה: הלוקים שנלבשו על ידי מיטב הסלבס בישראל ובעולם ו"יזכו" לברכות, הערות והארות מצד מומחי המערכת: ליהי עטר בכר, אמיר צומר ואדם סרור.

איזה לוק הכי מזעזע לטעמכם? רכלו בפייס של וואלה! סלבס

לי בירן, אליאנה תדהר. סיון פרג',
לא, אי אפשר בפיג'מה. אליאנה תדהר עם לי בירן/סיון פרג'

הפעם, נטלי דדון קיבלה אורחים לביתה בלוק של טורפת, לעומת אליאנה תדהר שיצאה להופעה במראה שעדיף היה להחליף לטובת פיג'מה. מה הסיפור עם המעיל של נטע ברזילי, מאיה בוסקילה ממחזרת את אותה השמלה והיידי קלום החליפה לא שמלה אחת, אלא צמד לוקים שגרמו לה להראות כמו אסון מהלך על שתיים. צפו, אבל לפני שתרוצו לקנות בעצמכם בחרו את המראה שהכי עשה לכם את זה.

פאשניסטות, כדאי לעקוב אחרי וואלה! סלבס באינסטוש

עוד בוואלה!

אין ספק, טהוניה רובל זכתה בתחרות הכלה היפה ביותר בארץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully