וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הריאילטי התפוס שמחפש סקס מזדמן מדי לילה

14.2.2020 / 1:03

אל תשפטו, אבל למרות שאתם כנראה מכירים את הבחור המפורסם הזה כבר שנים רבות ואולי שמעתם שהוא בזוגיות - הגברבר מחפש נשים וגברים נוספים שאיתם יוכל להיכנס למיטה, בכל ערב וערב מחדש. וואלה! סלבס פרפרה

זוג עושה סקס (אנחנו משערים, הם מאד צנועים). ShutterStock
זוג עושה סקס (אנחנו משערים, הם מאד צנועים)/ShutterStock

ה"וולנטיין דיי", חגיגות יום האהבה הבינלאומי, הוא הזדמנות מצוינת לדעתה של וואלה! סלבס להיזכר באחד מהבחורים המוכרים ביותר בישראל - יוצא ריאליטי, אבל כזה שמוכר לא רק בזכות העובדה שכיכב כמה פעמים על המסך שלכם, בחור נאה לכל הדעות שאולי שמעתם שהוא מנהל זוגיות ארוכה עם גברת מיוחדת בחייו - שכנראה לא יודע שובע מאהבה. אהמ, כלומר, אהבה בין הסדינים, הרפתקאות מיניות וחוויות שנגמרות בקול גדול, באורגזמה של ממש, אם תרצו.

מתברר שהגבר-גבר כל כך אוהב סקס, כך שמעבר לעבודה שהוא בזוגיות עם אישה, הוא מחפש לעצמו מדי יום ולילה פרטנר מיני נוסף, לפעמים מכר, לעיתים ידיד ותיק ויש פעמים שמדובר במישהו זר, שייהנה איתו במיטה לערב של כיף מזדמן. הוא מעיד על עצמו שזה קורה ברמה היום-יומית, כאשר החיפוש מתחיל (וגומר) בכל ערב מחדש.

השותף לחוויה? זו יכולה להיות אישה אחרת שלא מזכירה את בת הזוג, אבל הוא סבבה, שלא לומר מעדיף, להשתובב בעירום בעיקר עם בני המין הגברי. וזאת, גבירותי ורבותי, אהבה חופשית.

גבר צועק מכאבים במיטה. ShutterStock
גבר צועק מכאבים במיטה/ShutterStock
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully