וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק שמיר עבר לגור לבד. ליד החברה

וואלה! סלבס

12.2.2020 / 12:33

הדוגמן הישראלי מככב בקמפיינים ברחבי בעולם, אבל כשזה מגיע לחיים הפרטיים - הוא מעדיף להתרחק מהביצה המקומית. כך שבימים האחרונים, ברק שמיר עבר לגור בדירת רווקים בראשון לציון. ממש ליד החברה הצעירה. וואלה! סלבס מתגעגעת

ברק שמיר עם רומי פרנקל (אינסטגרם)

אחת העדויות הכי בולטות לכך שאתה כוכב במדינת ישראל הוא מגורים באזור העיר הגדולה, תל אביב - כך אתה בעצם לא צריך להיתקע בפקקים כל פעם מחדש בדרך אל עוד אודישן מוצלח או אירוע השקרה, אלא פשוט עולה על הקורקינט, חוצה את שדרות רוטשילד העמוסות ומגיע ליעד המיוחד: בין אם זה אולפן הקלטות, סטודיו צילומים או סתם לפגישה באחד מבתי הקפה המוכרים של העיר. אז זהו, שלא כולם נפלו לסטטיסטיקה. תשאלו את ברק שמיר.

ברק שמיר מדגמן. מיקי סנדרוסי,
תופעה מתפשטת. ברק שמיר על סט הצילום/מיקי סנדרוסי
ברק שמיר מדגמן. מיקי סנדרוסי,
הצצה לעולם התחתון שלו/מיקי סנדרוסי

אז תגידו מברוק לדוגמן הבינלאומי המצליח, שהחליט שעם כל הכבוד לעיר הלבנה - הוא מעדיף לראות אותה רק בביקורים התכופים שלו באזור, כי את השקט שלו הוא מוצא דווקא בעיר הולדתו, ראשון לציון. שמיר - שהצטלם היום לקמפיין ה"וולנטיין דיי" לבושם "212RED" של קרולינה הררה לצד שביט ויזל וליאנה עיון - סיפר בהתרגשות על הסט כי לאחרונה הוא עבר לדירת שני חדרים לגמרי לבדו, באחד הרחובות המרכזיים של ראשל"צ החמימה. רמז: הבית החדש של שמיר ממוקם ממש קרוב למקום מגוריה של בת הזוג הצעירה שלו, הדוגמנית רומי פרנקל.

עוד בוואלה!

הולי שיט: ברק שמיר מעורר מהומה בעיר הקודש!

לכתבה המלאה

אגב, בין טייק לטייק, בצילומים שנערכו במסעדת POUPEE, ניסה שמיר למצוא מקום נוח להחליף בגדים אבל כמו בעולם האופנה - התנאים הכי טובים הם כנראה תנאי השטח, כך ששמיר החליט להחליף בגדים בחדר הלבשה מאולתר שהוקם מאחורי הסט, כך שאתם זכיתם לכמה תמונות לוהטות של ברק בתחתונים. בתיאבון, יום אהבה שמח.


וואלה! סלבס עברה לגור ליד החבר שלה, בגלל שיש לו מאפיה מתחת לבית.

ברק שמיר מדגמן. מיקי סנדרוסי,
גבר פוטוגני/מיקי סנדרוסי
ברק שמיר מדגמן. מיקי סנדרוסי,
מה רומי תגיד? שמיר מדגמן/מיקי סנדרוסי
ברק שמיר מדגמן. מיקי סנדרוסי,
זולנדר, לא, ברק שמיר!/מיקי סנדרוסי
ברק שמיר, שביט ויזל, ליאנה עיון. מיקי סנדרוסי,
פאן להם. ברק שמיר, שביט ויזל וליאנה עיון/מיקי סנדרוסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully