וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי מוכתר מספרת בדמעות על הטרגדיה המשפחתית

13.2.2020 / 0:15

החיים בצל האח שנפטר, הקשיים בדרך להצלחה, המחלה הקשה שתקפה אותה, ההצלחה הגדולה והמאבק בכרמל מעודה. אה כן, וכמובן פרשת הצמה - מיקי מוכתר פותחת את הלב ואת ברז הדמעות בריאיון מיוחד. וואלה! סלבס מבייצת

הביצה מיקי מוכתר/וואלה

את הקול של מיכל מיקי מוכתר אין ילד במדינת ישראל שלא יזהה גם מתוך שינה - מי שהפכה בשנים האחרונות לאחת מכוכבות הילדים הגדולות והאהובות במדינת ישראל לא תמיד ידעה חיים קלים ומתוקים, כך שבין שלל הסירובים שקיבלה ואין ספור הניסיונות להצליח, בסופו של דבר, ברגע אחד, היא לא רק קיבלה את תפקיד חייה כמיקי אלא גם זכתה באהבה הגדולה בחייה - המפיק שלה שהפך עם השנים גם לבעלה.

מיקי מוכתר. ראובן קסטרו
חיים לא קלים. מיקי/ראובן קסטרו

בריאיון אישי לאדם סרור, מספרת מוכתר, עם לא מעט דמעות שמגיעות מספר רב של פעמים במהלך השיחה - היא מדברת על כל הטרגדיות שעברה בדרך, בין אם זה אובדן אחיה הצעיר שנפטר כשהייתה רק בת 14 ועל השליחות שלה שהגיעה בעקבות הבקשה שלו לא להפסיק לשמח אותו או מחלת הסרטן שהתגלתה אצלה בגיל מאוחר יותר אבל לא הכניעה אותה וגרמה לה לקום חזקה יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מיקי מוכתר. ראובן קסטרו
איבדה את אחיה בגיל 14/ראובן קסטרו

עוד בריאיון מדברת הכוכבת המפורסמת על פרשת הצמה המדוברת שלה ושל חברתה, מיכל הקטנה, ועל העליהום שעשו עליהם, "איחלו לי סרטן", היא מספרת בדמעות ולא מבינה איך נקלעה לסיטואציה הזו במיוחד לאחר שחלתה בדיוק באותה מחלה. אבל לא רק, כי אחד הנושאים שהכי מסעירים את מוכתר בתקופה האחרונה היא פרשת המטפלת המתעללת, כרמל מעודה, "היא מפלצת", היא אומרת ללא היסוס, "אני מקווה שהיא תקבל עונש קשה". לסיום, מדברת כוכבת הילדים גם על החתונה בהפתעה שערך לה בעלה, אריק עורי ועל כך שלא באמת הצליחה לעכל את גודל האירוע.

וואלה! סלבס בוכה פעמיים ביום כשהיא רואה "בובה פראית" בערוץ ויוה.

מיקי מוכתר. ראובן קסטרו
אין אחד שלא מזהה את הקול. מיקי ואדם/ראובן קסטרו
מיקי מוכתר. ראובן קסטרו
מובילה את המחאה נגד כרמל מעודה/ראובן קסטרו
מיקי מוכתר. ראובן קסטרו
חתונה בהפתעה/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully