וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו למה לירן שטראובר וטל טלמון מתחפשים

צילום: רפי דלויה

12.2.2020 / 10:24

בין שלל התחפושות של נועה קירל ויונתן מרגי - הזוג הלוהט של הביצה החליט לבחור בתחפושת מיוחדת שהיא בעצם סוג של בדיחה על אחד מבני הזוג, או יותר נכון על העבר שלו. וואלה! סלבס טסה

לירן שטראובר. רפי דלויה
למה הוא והחברה מתחפשים? לירן/רפי דלויה

בזמן שאתם מכתתים את רגליכם בין החנויות והדוכנים השונים ומחפשים את התחפושת האידיאלית והמקורית ביותר לחג הפורים, בו בזמן שאחרים שוברים את הראש לאיזו מהדמויות של נועה קירל להתחפש - יש מי שעשו לעצמם את החיים להרבה יותר קלים והחליטו להתחפש לאחד מבני הזוג. בערך. ככה זה שלירן שטראובר וטל טלמון בוחרים בתחפושת של טייסים. מה מיוחד?

קובי פרץ. רפי דלויה
בא עם כל המשפחה. קובי/רפי דלויה

אז זהו, שלמי מכם שלא זוכר, טלמון, שחקנית במקצועה - כיכבה בדרמה היומית, "נשות הטייסים", ככה שהבחירה בצמד טייסים היא בעצם בדיחה על חשבונם או יותר נכון על חשבונה של הטלמון. שחקן הכדורגל במיל' הגיע אתמול להשקת הקולקציה החדשה של ענקית התחפושות, שושי זוהר, ביחד עם ילדיו על מנת לבחור את התחפושת המושלמת עבורם, אבל הוא לא היה לבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
סיון קליין. רפי דלויה
לקחה שתי תחפושות. סיון/רפי דלויה

אל ההיכל הענק של התחפושות הגיעו לא מעט מפורסמים אחרים שהעדיפו לסיים את כאב הראש הרבה לפני שההמונים פוקדים את המקום, כך שבין בוחרי התחפושות אפשר היה למצוא את קובי פרץ ואשתו שהלכו על תחפושות של מתאגרפים עבור הבנים, שג'ני צ'רווני בחרה לבנות תחפושות של איילות. זאת לעומת הדר לוי שהחליטה השנה לחזור אחורה בזמן ולהתחפש לחיילת נועה קירל.

מיקי מוכתר. רפי דלויה
רוצה סלפי עם התחפושת שלי? מיקי/רפי דלויה

אבל הם לא היו לבד, כי במקום נכחו גם נעמה קסרי וליהיא גרינר שהגיעו הילדים, ממש כמו מיקי מוכתר שמצאה זמן לעשות סלפי עם התחפושת של עצמה. גם קובי מימון הגיע עם אשתו והבנים ופגש במקום את סיון קליין שלאחר התלבטות קשה - בחר בשתי תחפושות שונות. מי שעוד החליפו רשמים לגבי התחפושות היו החברים קובי מימון וליטל שוורץ שהתחככו באלעד זוהר והבנים שלו. העיקר שכולם יצאו מרוצים.

וואלה! סלבס החליטה להתחפש לסל מחזור, סתם בשביל ליהנות מכל הזבל של כולם.

ג'ני צ'רווני. רפי דלויה
חיות יפות. ג'ני/רפי דלויה
נעמה קסרי. רפי דלויה
למה תתחפשו? נעמה וליהיא/רפי דלויה
הדר לוי. רפי דלויה
נועה קילר. הדר/רפי דלויה
קובי אוז. רפי דלויה
מלחיץ. קובי/רפי דלויה
מירי מיכאלי. רפי דלויה
מצאת תחפושת? מירי/רפי דלויה
מיכל ינאי. רפי דלויה
תחפושת משפחתית. מיכל/רפי דלויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully