וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקס של פמלה אנדרסון: "כיסיתי עבורה חוב של 200 אלף דולר לפני הפרידה"

וואלה! סלבס

11.2.2020 / 13:45

נישואי הבזק של כוכבת הניינטיז שהסתיימו אחרי 12 ימים, מקבלים תפנית מוזרה אפילו יותר: המפיק הוותיק שהפך לאקס של פמלה אנדרסון, מספר שכיסה עבורה חוב של מאות אלפי דולרים (!) ורכש עבורה מלתחה חדשה, לפני שנפרדו. וואלה! סלבס גולדיגרית

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אימג'בנק GettyImages

לא באמת ציפיתם שהגירושים הטריים של פמלה אנדרסון, הבלונדינית הכי מדוברת בשנות ה-90 של המאה הקודמת, לא יחשפו עוד סקנדל שממנו ניתן יהיה לעשות פסטיבל, נכון? כי מתברר שלמרות שהיו נשואים רק 12 ימים, האקס הטרי של גברת "משמר המפרץ", המפיק ההוליוודי ג'ון פטרס, טוען שהיה "זקן טיפש" כשהסכים לכסות עבורה חוב כספי של מאות אלפי דולרים במהלך התקופה שבה היו בעל ואישה. היו בערך.

רכלו על פמלה אנדרסון הגולדיגרית באינסטוש

ג'ון פטרס, פמלה אנדרסון. טוויטר, צילום מסך
זה נגמר. ברע. פמלה אנדרסון עם ג'ון פטרס/צילום מסך, טוויטר

כשבוע אחרי שנודע כי הנישואים של פטרס בן ה-74 ואנדרסון (52) החזיקו 12 ימים בלבד, מי שהפיק כמה מהסרטים הרווחיים בקופות הקולנוע אי פעם סיפר לרכלני הוליווד על מה שקרה בינו לבין הפצצה הבלונדינית. לדבריו, היא זו שהציעה לו להתחתן באמצעות הודעת סמס (!), שבגללה החליט לזרוק את בת הזוג הקודמת שלו, בכך הגשים חלום, כיוון ש"היה מאוהב בפמלה" מאז שיצאו באייטיז. בהמשך, נתן לה כ-200 אלף דולר (!) לכיסוי חובות ואז הוציא עוד המון כסף על בגדים חדשים עבורה, הכל תוך ימים בודדים כמובן.

עוד בוואלה!

אופס: "פמלה אנדרסון זרקה את עדיל ראמי אחרי שזה דיבר על חתונה"

לכתבה המלאה

"עזבתי הכל עבור פאם", סיפר פטרס, "שילמתי עבורה חובות עצומים של 200 אלף דולר וזאת התודה שאני מקבל ממנה, שהיא מפיצה עליי שקרים. אין יותר טיפש מאשר זקן טיפש", אמר בצער ההוליוודי, שניהל איתה קשר ידידותי ב-30 השנים האחרונות. מזל שבמהלך הזמן שחלף מהטקס (בנוכחות שני בניה של פמלה) ועד שנפרדו, השניים לא הפכו את האיחוד הרומנטי החמישי של הגברת לרשמי ולא העבירו את מסמכי הנישואים לרשויות המדינה, כך שביטולם טכני וקל יותר.

פמלה אנדרסון. GettyImages
פמלה אנדרסון בעוד רגע אייקוני/GettyImages

"החיים הם מסע ואהבה היא תהליך", הסבירו מטעמה של פמלה כשהודיעה על הפרידה בתחילת החודש. "עם האמת האוניברסלית הזו בראש, החלטנו הדדית לעכב את אישור תעודת הנישואין שלנו... תודה על שאתם מכבדים את הפרטיות שלנו בתקופה זו", נמסר מטעמה אנדרסון. האמת? היא אי שם.


וואלה! סלבס אוהבת את הגברים שלה מבוגרים. הם לא אוהבים אותה אף פעם בחזרה.

פמלה אנדרסון. GettyImages
הכל כדי לקנות עוד בגדים?/GettyImages
פמלה אנדרסון. ספלאש
הילדים כבר התרגלו לעבודה שאין להם אבא חורג? ברנדון ודילן עם מאמא פמלה/ספלאש
ג'ון פטרס, פמלה אנדרסון. טוויטר, צילום מסך
פעם, כשהכל היה פשוט יותר. פמלה אנדרסון עם ג'ון פטרס אי שם באייטיז/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully