וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיילת שהעבירה את כל צה"ל להקשב!

7.2.2020 / 0:08

בזמן שנינט עובדת על הפרויקט האופנתי והסודי שלה, נועה קירל בכלל עברה למדי א' והפכה לרכוש של צבא הגנה לישראל - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון, וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה נועה קירל/וואלה

את הרשימה נפתח עם חדשות קצת לא נעימות זאת לאחר שרות אלבז, שרק ירדה ממדרגות הבית הכי מפורסם לפני מספר ימים, עברה תאונת דרכים כשנסעה עם האופנוע שלה בכביש 4 ונאלצה לבלום לאחר שרכב אחר סטה ממסלולו ופגע בה. לאחר סדרת בדיקות בבית החולים התברר שהיא סובלת רק ממכות יבשות.

רות אלבז, האח הגדול 2020. מיכה לובטון,
העיקר הבריאות. רות/מיכה לובטון

נמשיך למקום הרביעי, שם נמצא עוד מישהו שבילה את השבוע האחרון בבית החולים, אלא שהפעם במקרה שלו - אקי אבני אושפז בעקבות זיהום. אל דאגה, לא מדובר בקורונה, חלילה וחס, כי אם בזיהום שנוצר בעקבות תהליך רפואי שעבר באפו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אקי אבני. ראובן קסטרו
זה לא קורונה/ראובן קסטרו

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת אחת שניסתה את מזלה בהוליווד אבל לעומת אבני - גם הצליחה, קוראים לה ניקי מינאז' וממש לפני מספר ימים היא הייתה אמורה לנחות בארץ הקודש על מנת להשיק את היין הכשר שלה. כן, אתם שומעים נכון, לראפרית הכי לא קדושה בעולם יש יין כשר. לצערה ולצערכם היא נאלצה לבטל את הביקור בעקבות כניסתו של אחיה לבית הסוהר.

ניקי מינאז' שותה מהיין שלה. אינסטגרם, צילום מסך
הבריזה. ניקי/צילום מסך, אינסטגרם

אל המקום השני והמכובד מגיעה מישהי שבטוח ראתה את מינאז' בשכונה, כי נינט טייב אמנם גרה בלוס אנג'לס ומטפחת שם קריירת שירה, אבל במקביל היא גם עובדת על קריירה חדשה בארץ הקודש זאת לאחר שנכנסה שותפה במותג לעיצוב תיקים. הטייב, לא רק תכנס כשותפה אלא אף תעצב קולקציה מיוחדת.

נינט טייב. ניר פקין
אשת עסקים/ניר פקין

ואם במולטי טאלנט עסקינן, אז במקום הראשון והמכובד קבלו את נועה קירל או יותר נכון טוראית נועה קירל שהתגייסה בתחילת השבוע לצבא ההגנה לישראל לא לפני שהעמידה את כל הצבא וכלי התקשורת על הרגליים שהגיעו לבדוק אם החיילת החדשה מתאקלמת כראוי והכי חשוב, אם היא יודעת להצדיע.

נועה קירל. צילום: צוות מתגייסים מיטב. צילום: צוות מתגייסים מיטב באדיבות שיר פינטו,
הקשב!/צילום: צוות מתגייסים מיטב באדיבות שיר פינטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully