וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העסק הסודי של נינט טייב

4.2.2020 / 1:01

פרסום ראשון: אחרי שנים של קריירת שירה ומשחק, אחת הנשים הכי מפורסמות ואהובות בישראל מתפתחת לכיוונים שונים ונכנסת כשותפה בעסק חדש שעליו היא עדיין שומרת בסוד. אז זהו, נינט טייב, שכבר לא. וואלה! סלבס חושפת

ניב אהרונסון

נינט טייב היא ללא ספק אחת הנשים המוכרות וגם האהובות במדינת ישראל - מי שפרצה לחייכם בעונה הראשונה של "כוכב נולד" ועשתה היסטריה והיסטוריה כששרה את "ים של דמעות", הפכה מהר מאוד לכוכבת הכי גדולה במדינה ואף זכתה לכינוי "המאמי הלאומית". אך עם השנים הטייטל נמאס עליה והיא החליטה לארוז את הבעל, הילדה והמזוודות וללכת לעשות רוקנרול בלוס אנג'לס תוך גיחות לא מעטות לארץ הקודש. עכשיו, היא מחליטה גם להשקיע בעסק מקומי.

נינט טייב עם כובע ומטפחת בפסטיבל הסדרות של קאן אפריל 2018. GettyImages
עסק חדש. נינט טייב/GettyImages

לוואלה! סלבס נודע כי בתקופה האחרונה הטייב שוקדת על פרויקט חדש ונכנסה שותפה למותג תיקים מקומי קטן (לפי שעה), כך שבימים אלו היא גם לוקחת חלק בעיצוב הקולקציה החדשה, שתצא לאור בעוד מספר שבועות בניצוחה של הזמרת ההורסת.

"נינט קיבלה את ההצעה ומיד התחברה לקונספט של המותג", סיפר גורם המעורב בפרטים, "היא מאוד מתלהבת משיתוף הפעולה". החיבור של נינט היה קיים מאז שהיא פרצה לתודעה, כך שלא מעט פעמים היא הכתיבה טרנדים כמו ה"פונינט" וגם ספגה ביקורות על הלוקים השונים שלה, אבל תמיד אפשר להבחין בחותמת האפנתית האישית שלה.


וואלה! סלבס נכנסה שותפה בחברה לייצור משחה נגד חצ'קונים.

עוד בוואלה!

השמועה אומרת ש... נינט טייב חוזרת לישראל?

לכתבה המלאה
נינט טייב. אביב חופי
הסבת מקצוע?/אביב חופי
נינט טייב. ניר פקין
תיקים להמונים/ניר פקין
נינט טייב. רפי דלויה
מעכשיו גם מעצבת. נינט טייב/רפי דלויה
  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully