וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הגמר: איזה שופט של "הכוכב הבא" הכי אהבתם?

31.1.2020 / 7:01

נכון שתכנית הכשרונות המוזיקלית מתמקדת בבחירת הנציג הישראלי תחרות האירווזיון השנה, אבל עוד לפני המתחרים - וואלה! סלבס מתעקשת לדעת איזה שופט מלומד הכי ריגש אתכם. קרן, איתי, סטט-בוי או דווקא אמדורסקי? אתם בוחרים

הכוכב הבא, אורטל עמר מתרגשת מבן אל תבורי/קשת 12

בכל שנה, רגע לפני גמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" שמטרתו, כמובן, למצוא את הנציג הישראלי לתחרות הזמר האירופית של אותה השנה - הפוקוס עובר איכשהו ממנחי התכנית, אסי עזר ורותם סלע או השופטים המזמרים שבוחרים מי אלה שיעלו לשלבי הגמר, אל המתמודדים. אלה ששרים בסוף. מדי פעם.

עד אז? אתם זוכים לשמוע את הזמרת המרגשת הזאת או את ההוא שלא ידע כמה הקול שלו גדול, בין קטע של אסף אמדורסקי מסתחבק עם סטטיק ובן אל תבורי, לקרב דיוות של קרן פלס אל מול שירי מימון, כשאיתי לוי מגיח אף הוא מדי פעם, כשהוא לא עסוק בהתחייבויות קודמות. ככה זה, את התכנית רואים גם בגלל השופטים שאוהבים את עצמם לפחות כמו שהם אוהבים שהמצלמה מתמקדת בהם!

רכלו על שופטי "הכוכב הבא" גם באינסטוש

לכן, ממש ימים ספורים לפני גמר עונת 2020 של "הכוכב הבא", אז ייקבע מי יהיה הכישרון שייצג את ישראל באירוויזיון שבהולנד, וואלה! סלבס רוצה לבדוק אתכם את מי מהשופטים הכי אהבתם לאהוב כשנתן ביקורת בעונה החולפת: האם החלפתו של הראל סקעת בלוי הצדיקה את עצמה? האם העובדה שמירי מסיקה מילאה את מקומה של פלס מדי פעם הציקה? למה סטט-בוי ובנאלוש לא הגזימו בלבוש? רגע, איך קרה שאמדורסקי הפך לחביב ומלהיב השנה? למי הייתם מרימים את המסך? אתם קובעים.

שופטי הכוכב הבא 2019. רונן אקרמן,
יש בינם כימיה? צוות שופטי "הכוכב הבא" 2020/רונן אקרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully