וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הזוג החדש שהולך לעשות רעידת אדמה בביצה

31.1.2020 / 7:07

בזמן שקסניה טרנטול נפרדה מהחבר, מאיה ורטהיימר נכנסה לחדר לידה ויצאה עם יורשת העצר - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה נועה קירל/וואלה

את הרשימה נפתח עם חדשות מעבר לים זאת בעקבות ראיון שנתנה הזמרת סלינה גומז בו סיפרה כיצד הייתה קורבן להתעללות נפשית על ידי לא אחר מאשר בן זוגה לשעבר, ג'סטין ביבר.

ג'סטין ביבר, סלינה גומז. GettyImages
בימים טובים יותר. סלינה וג'סטין/GettyImages

קדימה למקום הרביעי, עדיין בענייני אקסים כי גם קסניה טרנטול מוסיפה שם נוסף לרשימת האקסים וחוזרת לשוק הפנויים פנויות לאחר שהיא והחבר בארבעת החודשים האחרונים החליטו להיפרד כידידים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קסניה טרנטול. ניר פקין
רווקה לוהטת. קסניה/ניר פקין

במקום השלישי נמצא זוג אחר, קצת יותר יציב מהזוגות הקודמים - קוראים להם אסף זמיר ומאיה ורטהיימר ובתחילת השבוע הם קיבלו לאוויר העולם את בתם הראשונה - אסיה מרים זמיר.

מאיה ורטהיימר. רפי דלויה
אסיה! מאיה ואסף/רפי דלויה

אל המקום השני והמכובד, כמה מפתיע - עוד זוג, אלא שהפעם מדובר בכזה טלוויזיוני כי בשבוע האחרון גילה אלמגור ואסף גרניט הצטלמו לפרסומת חדשה לצד שני כהן לחברת ביטוח, כך שבקרוב תוכלו לראות את הדיווה של עולם התיאטרון מנסה לעצבן את מלך המטבח כחלק מהתסריט.

אסף גרניט, גילה אלמגור. מערכת וואלה! NEWS
זוג חדש על המסך. גילה ואסף/מערכת וואלה! NEWS

ובמקום הראשון, איך לא, וכן, עוד זוג - הפעם אחד כזה שהולך להרעיד את עולם הילדים כי נועה קירל ואון רפאלי מאיימים להפוך לזוג הכי לוהט בתעשיית הבידור זאת לאחר שהאח של ברבור לוהק לסדרה "כפול" בכיכובה של הקירל ואם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון - הוא יגלם את בן זוגה בסדרה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! סלבס.

נועה קירל, און רפאלי. מערכת וואלה! NEWS
הולכים לעשות בלגן. נועה ואון/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully