וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל הקטנה: "איחלו לי שהילדה שלי בבטן תמות"

30.1.2020 / 0:02

ההיריון החמישי, הדיבורים הבלתי פוסקים על הסכם הממון, הטיפול הזוגי עם בעלה, הסכסוך עם מיקי מוכתר, הרצון לחזור לבמה שבוע לאחר הלידה. וכמובן, פרשת הצמה והתגובות הזועמות. וואלה! סלבס מבייצת

"הביצה" עם מיכל הקטנה

יש מצב שבזמן שאתם צופים בריאיון עם מיכל הקטנה - היא כבר תהיה בחדר לידה עם צירים ותביא לעולם את ילדה החמישי. וכן, גם הפעם היא מתכוונת לחזור לעבוד מיד לאחר שהבייבי יגיח לאוויר, ממש כמו בהריון הקודם עם צמד התאומים, ולא, לא ממש אכפת לה מה חושבים על זה או מה הדעה של האנשים על כישורי האימהות שלה, כי היא לא ממש מבזבזת זמן על קריאת טוקבקים - אז פשוט אל תטרחו.

בואו לרכל על הריאיון של מיכל הקטנה באינסטגרם

מיכל הקטנה. ראובן קסטרו
הבייבי בדרך. מיכל הקטנה/ראובן קסטרו

מיכל ויצמן או בשם הבמה שלה "מיכל הקטנה" היא כבר מזמן לא קטנה - בשנים האחרונות היא הפכה לסוג של אימפריה של בן אדם אחד שמלבד הצגות וקמפיינים גם פיתחה תעשייה שלמה של מרצ'נדייז והיא לא מתכוונת לעצור, גם לא כשבדרך היא נקרית בדרמות כמו "פרשת הצמה" - בה היא ומיכל "מיקי" מוכתר ביימו את גזירת השיער שלהן לעמותה לחולות סרטן.

עוד בוואלה!

"בלידה הקודמת הייתי במצב לא טוב, החזרה לבמה הייתה ניצחון"

לכתבה המלאה

הפרסומים באתרי הרכילות לא איחרו לבוא וטענו כי הכל היה פיקציה והשתיים התנצלו והבטיחו לגזור את שיערן ברגע שיסיימו את סיבוב ההופעות שלהן, אבל זה לא ממש הועיל לטוקבקיסטים, "הכי כאב לי היד הזו על ההדק, קללות, איומים נוראים, תקשיב אני אישה בהריון.. שהילדה שלי בבטן תמות, שאני אהיה חולת סרטן יהיו לי גרורות כל הגוף, דברים איומים שאני לא יודעת מאיפה אנשים באמת מביאים את זה".


וואלה! סלבס מזכירה לכם לחשוב פעמיים לפני שאתם כותבים תגובות. לפעמים גם שלוש.

מיכל הקטנה. ראובן קסטרו
מתכננת לחזור לעבודה מיד אחרי הלידה. מיכל ואדם/ראובן קסטרו
מיכל הקטנה. ראובן קסטרו
אמירות קשות. מיכל הקטנה/ראובן קסטרו
מיכל הקטנה. ראובן קסטרו
רוצה עוד ילדים. מיכל הקטנה/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully