וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטי איינאו בדרך לבקר את החבר באמריקה

27.1.2020 / 7:50

מלכת היופי במיל' והדוגמנית ההורסת תארוז בקרוב את המזוודה ותטוס לארצות הברית - שם, בין הרצאות שהיא תעביר ופגישות לגבי קריירת הדוגמנות שלה, היא תזכה להיפגש גם עם הבחור החדש שמאיים לכבוש את ליבה. וואלה! סלבס התפוח הגדול

תמונות גולשים

אם גם אתם שמעתם שבתקופה האחרונה למלכת היופי במיל', טיטי איינאו, יש מישהו חדש בחיים - כזה שעושה לה פרפרים בבטן וגורם לה לקרון מאושר, אז תדעו ששמעתם נכון. כי לא רק שאותו בחור מסתורי, שמתגורר לו בארצות הברית, עושה כל שביכולתו לזכות בליבה של הדוגמנית ההורסת, עכשיו הוא גם מצליח לגורם לה לארוז מזוודות, לעלות על מטוס ולטוס מעל עשר שעות רק בשביל לבלות איתו. טוב נו, הוא לא הסיבה היחידה שטיטי טסה לבקר באמריקה הגדולה.

טיטי איינאו. ניר פקין
בדרך לארצות הברית/ניר פקין

איינאו, שרק לאחרונה חשפה את הבעיה הרפואית של אחיה ויצאה בקמפיין גדול למען העמותה שעזרה להם - תגיע לשדה התעופה ותעוף כל הדרך לארצות הברית, שם, מלבד הרצאות שתעביר באוניברסיטאות על כל פועלה וחייה, היא גם תערוך לא מעט פגישות עם מלהקים, סוכנים ובמאים על מנת לנסות את מזלה גם מעבר לים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טיטי איינאו. ניר פקין
מאוהבת?/ניר פקין

אבל לא רק, כי בין פגישה להרצאה לשופינג - איינאו תפגוש גם בחור חדש בחייה, שאת זהותו היא אמנם מעדיפה לשמור בסוד אבל על דבר הפגישה, היא מלרלרת בלי סוף, כך שבשבוע שעבר הגיעה הדוגמנית הלוהטת לפתיחת סניף חדש של "בנא משקאות" באשקלון, רק בשביל לספר לסובבים אותה כי היא מתרגשת לקראת הפגישה המדוברת.

וואלה! סלבס מתרגשת בכל פעם שהיא פוגשת את הכפית של העמבה.

טיטי איינאו. ערן קליגר,
סלפי לפני טיסה. טיטי וברלד/ערן קליגר
טיטי איינאו. ערן קליגר,
מה אני אקנה לו מתנה?/ערן קליגר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully