וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיילי ג'נר תורמת כסף. הפעם, לאחיה

26.1.2020 / 12:03

אחרי שהסתבך בחובות והחליט לפרוש מתכנית הריאליטי, עכשיו האח הגדול של המעושרת הצעירה פנה אליה על מנת לקבל עזרה כלכלית. ברור שהיא הסכימה, הכל בשביל לנקום באמא של הבת שלו. הסתבכתם? וואלה! סלבס טלנובלה בע"מ

אימג'בנק GettyImages

משפחת קרדשיאן תמיד הייתה מומחית גדולה בייצור שערוריות וסקנדלים - כך שבזמן שכל חמש האחיות מספקות לכם כותרות על בסיס יום יומי, עכשיו הגיע תורו של האח, רוב קרדשיאן, להוסיף קצת שמן למדורה אחרי שבמשך זמן רב נעלם מאור הזרקורים, עכשיו נראה ששמו שוב עולה לכותרות, ונחשו מה - שוב בנסיבות לא ממש משמחות.

קיילי ג'נר. splash
באה לעזרת אח. קיילי/splash

אתרי הרכילות מעבר לים מפרסמים כי קרדשיאן פנה לאחרונה לאחותו הצעירה, קיילי ג'נר, שכזכור זכתה בתואר המיליארדרית הצעירה בעולם, על מנת שזו תעזור לו מבחינה כלכלית על מנת שיוכל להמשיך ולכלכל את בתו הצעירה, דרים. "הוא לקח כל כך הרבה מאמא שלו ומקלואי, כך שעכשיו הגיע תורה של האחות הצעירה לעזור לרוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכל למען בתי. רוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם אתם חושבים שמדובר בנשמות טובות שעוזרות לבן משפחה, אז תחשבו שוב כי במשפחת קרדשיאן הכל מונע מאינטרסים - כך שהעזרה לרוב היא בעיקר על מנת להכניס לאמא של בתו, בלאק צ'יינה, שנחשבת לאויבת המשפחה. "כולם התאחדו על מנת לעזור לו להשיג משמורת מלאה על דרים", סיפר מקורב, "ורק בשביל להכניס לבלאק צ'יינה, אותה כולם מתעבים בתשוקה".

כלי הרכב של קיילי ג'נר. אתר רשמי
הכניסה את היד לכיס/אתר רשמי

כזכור, בין הקרדשיאן לצ'יינה התקיים קרב משמורת מכוער מאוד בבית המשפט, כך שבשביל שיוכל להמשיך לתפקד ולשלם לעורכי הדין - נאלץ רוב להיעזר באחיותיו. "קים תעזור אם היא תהיה חייבת, אבל מאחר ולקיילי הכסף נוזל מהאוזניים זה הכי הוגן שהיא תכניס את היד לכיס", אמר מקורב למשפחה.

וואלה! סלבס רצתה לקבל עזרה מאחותה אבל היא בזבזה הכל על לאפה שווארמה.

רוב קרדשיאן. אינסטגרם, צילום מסך
נקמה מתוקה. רוב וצ'יינה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully