וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: המסיבה שגרמה לכל הסלבס להרים

24.1.2020 / 1:17

בזמן שנטע אלחמיסטר לוהקה לשפוט בתכנית הריאליטי של צביקה הדר, בארץ נהדרת גייסו לשורותיהם את ה-bff לשעבר של שרה נתניהו - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. בואו נתחיל

הרשימה

את הרשימה נפתח עם קצת חדשות לא נעימות כי אחרי 4 שנים בהן נמשך המשפט שלו - בתחילת השבוע החליט בית המשפט לגזור על הזמר המסלסל, לואי עלי, שלילה של רשיון הנהיגה שלו למספר חודשים זאת לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים.

לואי עלי במוזיאון הפופ אפ של אדידס. שוקה כהן
הסתבך. לואי/שוקה כהן

קדימה למקום הרביעי לעוד מישהי שמבלה לאחרונה בבתי משפטי אלא שבשבוע שעבר היא ביקרה בבית החולים ויצאה עם בן ראשון אחרי שתי בנות אז תגידו מזל טוב לבר רפאלי שלאחר שבוע ימים החליטה להעניק לבנה את השם דויד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בר רפאלי. צילום מסך
שמו בישראל. בר/צילום מסך

הגענו כבר למקום השלישי שם נמצאת נטע אלחמיסטר שהחליטה שהיא לא רק דוגמנית או אושיית אינסטגרם ולוהקה להיות שופטת בתכנית הריאליטי החדשה של צביקה הדר בה היא תנסה לבחור את הסטנדאפיסט הבא של ישראל.

נטע אלחמיסטר. ניר פקין
כבוד השופטת. נטע/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיע עוד ליהוק מפתיע הפעם של חברי ארץ נהדרת שהחליטו ללהק לתכנית את ה-bff לשעבר של שרה נתניהו, כך שבקרוב תוכלו לראות את חנוך דאום מגיש פינה בתכנית הסאטירה העוסקת בבחירות.

חנוך דאום, המתנחל. רונן אקרמן,
יש לו ארץ נהדרת. חנוך/רונן אקרמן

ובמקום הראשון, איך לא, המסיבה המטורפת של וואלה! סלבס שהצליחה להוציא את כל העולם ואשתו מהבית ביום הכי גשום, כך שאופירה אסייג, גילה אלמגור, מיקי בוגנים, מירי בוהדנה ועוד שלל סלבס הגיעו לצפות בתערוכה הבינלאומית של ואן גוך.

מיקי בוגנים, מירי בוהדנה. ניר פקין
מרימות! אתי, מירי, מיקי ואופירה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully