וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפורסמים חושפים: "מתחת לפוך מחממים מנועים"

אמנון גולדמן

23.1.2020 / 11:48

ביום הכי גשום בשנה, בכירי הביצה המקומית התייצבו באירוע הנוצץ של וואלה! סלבס וחשפו מה הגילטי פלז'ר שלהם בחורף ומה הם אוהבים לעשות מתחת לפוך. וואלה! סלבס מתחממת

אילוסטרציה

אז אחרי שכל העולם ואשתו וגם אחותו דיברו על האירוע הכי נוצץ של השנה - זה שבו וואלה! סלבס אירחה את כל השמות הכי גדולים ולוהטים בתעשיית הבידור להשקת התערוכה הבינלאומית של ואן גוך, עכשיו נותר רק לבדוק עם הסלבס למה בעצם הם החליטו לצאת מהבית ביום הכי גשום בשנה, "עם כל הכבוד לואן גוך, אני באה בשביל וואלה! סלבס", אמרה אופירה אסייג לעומת טיטי איינאו שהצהירה שהיא "חובבת אמנות אמיתית".

אופירה אסייג. ניר פקין
באה בשביל וואלה! סלבס. אופירה/ניר פקין

וואלה! סלבס ניצלה את ההזדמנות שבחוץ ירד מבול שהיה מלווה גם בברד ובדקה עם המפורסמים הנחשקים האם מתחת לפוך הם ישנים או "מחממים מנועים" - מי ענה מה לדעתכם? אז זהו, שטום אביב כמובן אמר שהוא מחמם מנועים והתדירות של הדבר תלויה בכמה משלמים לו. לעומתו, טום באום אמר שבחורף החשק המיני יורד ו"אני לא חרמנית". ורק רונה לי שמעון לא ממש הבינה את השאלה ומה רוצים ממנה. יש מצב שהתשובות האלו הגיעו בעקבות הקוקטיילים של שרותי קוקטייל cocktail car שהסלבס שתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
טיטי איינאו. ניר פקין
חובבת אמנות. טיטי/ניר פקין

מאחר והסיבה האמיתית להתכנסות הייתה התערוכה הבינלאומית של הצייר המפורסם, וואלה! סלבס הציבה בפניהם שאלון קצר ובדקה האם הם יודעים איזו אוזן חתך הצלם - את התשובה לא ממש כולם ידעו, ויותר הופתעו לגלות שאת האוזן הוא נתן במתנה למאהבת שלו שעבדה במקצוע העתיק בעולם, "זה עשה לה את זה? כן? אוי" הגיבה נטלי דדון בגועל קל. לעומת מירי בוהדנה שהחליטה לצחוק על הסיפור וסיפרה שגם היא נתנה לבבו קובו את שתי האוזניים שלה אבל הוא החליט להחזיר לה אותם. ומיקי בוגנים? הוא החליט לחתום בהומור שמאפיין אותו וכשנשאל אם הוא מכיר את סיפור האוזן, הוא הגיב, "ברור, ברור, אצלנו בבית הספר "אחווה" ברמלה כל היום הייתי בתערוכות של ואן גוך".

וואלה! סלבס חתכה את האוזן אחרי שהבינה שמיקי בוגנים זרק אותה.

מירי בוהדנה. ניר פקין
נתנה את האוזניים לבבו. מירי/ניר פקין
רונה לי שמעון. ניר פקין
לא מבינה מה רוצים ממנה. רונה לי/ניר פקין
מיקי בוגנים. ניר פקין
למד על ואן גוך ברמלה. מיקי/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully