וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנדל ג'נר והאקס מראים סימנים של קאמבק

צילום: ספלאש

21.1.2020 / 0:01

הטופ מודל ההורסת אמנם נפרדה מהחבר הכדורסלן שלה רק בשביל לחגוג איתו את ערב השנה האזרחית - אבל עכשיו נראה כי העניינים בין השניים מתחממים כך שתמונות של השניים מבלים בארוחת בוקר מסעירים את הרשת. וואלה! סלבס מחזרת

קנדל ג'נר. ספלאש
תעשי פו מאמי/ספלאש

נראה שהחיים של הכוכבים בהוליווד יכולים לשמש חומר ללא מעט אופרות סבון - אחרי שכל העולם ואשתו מתעסק בחידוש הקשר של אחד מהזוגות היותר נוצצים שידעה תעשיית הבידור, בראד פיט וג'ניפר אניסטון, עכשיו נראה שיש עוד קאמבק שעתיד להסעיר את הגבעות הנוצצות של הוליווד כי קנדל ג'נר והאקס, הכדורסלן בן סימונס, נצפו מבלים ביחד ביום ראשון האחרון.

קנדל ג'נר. ספלאש
אל תסתכל עליהם/ספלאש

התמונות המדוברות, בהן השניים נצפים אוכלים בראנצ' באחד המקומות היותר פופולריים בניו יורק, מגיעות לאחר דיווחים כי השניים גם בילו ביחד את ערב השנה האזרחית החדשה צמודים האחד לשנייה. השניים בילו את הצהריים בבית הקפה בשכונת טרייבקה זאת לאחר שסימונס שיחק עם קבוצתו ערב לפני בניו יורק.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
קנדל ג'נר. ספלאש
תיאמתם בגדים בבית?/ספלאש

כזכור, קנדל וסימונס החלו לצאת ב-2018, כך שלאחר כשנה דיווחו אתרי הרכילות כי היא ג'נר החליטה לסיים את היחסים עם הכדורסלן המסוקס, זאת למרות שכשנשאלה על חתונה לסימונס בראיון למגזין "ווג" האוסטרלי, אמרה: "אולי. בטוח לא עכשיו, אבל אולי יום אחד". כעת, יש להמתין ולראות האם בקיץ הקרוב הדוגמנית הלוהטת תלבש לבן.

וואלה! סלבס שוקלת לאמץ את הגישה של קנדל ולחזור לאקס רק כשהוא מזמין לארוחות במסעדות שוות.

קנדל ג'נר. ספלאש
יום שיער גרוע, מאמי?/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully