וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך קראו מגישי החדשות לבתם הבכורה?

12.1.2020 / 13:22

רק לפני מספר ימים צמד כתבי החדשות - גלעד שלמור ואדוה דדון - הביאו לאוויר העולם את בתם הקטנה, ועכשיו וואלה! סלבס מגלה לכם מה השם שהזוג החליט להעניק לבתם הבכורה. ויש גם הסבר יפה. וואלה! סלבס שורשים

אדוה דדון, גלעד שלמור. שלומי צ'יקונה,
מזל טוב! גלעד ואדוה/שלומי צ'יקונה

אחת המשימות הקשות ביותר בהן נתקל כל זוג הורים חדש הוא ללא ספק תהליך בחירת השם לבייבי הנולד. אחרי שכבר החליטו איזו עגלה לקנות, באיזה צבע לצבוע את החדר והאם ללכת על לידה בבית חולים או אולי בכלל בבית - מגיע השלב בו כל זוג מתחיל להתלבט מה השם אותו יעניקו לתינוק שלהם. בכל זאת, מדובר בבחירה לכל החיים ומומלץ לקלוע בצורה הכי נכונה שמצד אחד תתאים לבייבי ומצד שני תמצא חן בעיניי שני ההורים.

גלעד שלמור. תמונות גולשים
איך קוראים לבייבי?/תמונות גולשים

אחרי גל של שמות חדשים וקצת יותר מדי מקוריים ששטף את הביצה בתקופה האחרונה - החליט צמד מגישי החדשות של קשת 12, גלעד שלמור ואדוה דדון, ללכת על שם די מוכר ואהוב וקראו לבתם הבכורה, אילן. אז נכון, לרוב מדובר בשם של בן, אבל היי, מי אמר שהם לא מקוריים. אה כן, ויש גם הסבר לשם של התינוקת שהגיחה רק לפני מספר ימים לאוויר העולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גלעד שלמור. תמונות גולשים
אילן, על שום מה?/תמונות גולשים

על פי מקורבים לזוג ההורים המאושר, הם החליטו לקרוא לבתם בשם אילן (שזה בעצם עץ, למי שלא יודע) מאחר והם חדורי מטרה להעניק לה שורשים עמוקים כדי שתוכל לצמוח הכי גבוה שיש. תודו שזה ההסבר הכי מתוק לשם של תינוק ששמעתם בזמן האחרון.

וואלה! סלבס קראה לבת שלה קמח כי מרגע שהיא נולדה היא לא הפסיקה לתפוח.

גלעד שלמור. ניר פקין
מתוקים/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully