וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארים בפיג'מה: עם איזה זוג מפורסם הייתם רוצים להתכרבל בחורף?

10.1.2020 / 2:01

כשהגשם יורד ודופק בחלון, כל מה שרוצים הוא להתכרבל עם חבר ואז ללכת לישון... לא? לכבוד סוף השבוע הקפוא, וואלה! סלבס מבקשת שתבחרו עם איזה פאוור קאפל מקומי הייתם שמחים לבלות יום בפיג'מה: ליבי ואליאנה, יהודה ושלומית או דווקא יעל שלביה והבויפרנד? דרגו!

עריכה: שאול אדם

גשם, גשם משמיים, הצפות והמון מים? עדיף להישאר בבית עם כוס תה מהביל, סרט טוב על המסך ופיג'מה, אם אפשר כמה שיותר עבה לא? אבל אם חסר לכם החיבוק והחום, אולי כדאי שתמצאו עם מי להתכרבל על הספה בסלון או מול האח הבוערת. לכן, וואלה! סלבס חיפשה ומצאה את כמה מהזוגות המדוברים ביותר בתעשיית הבידור המקומית, שאולי, אם רק תבקשו יפה, יוכלו לסייע לכם.

רכלו על הסלבס בפיג'מה גם באינסטגרם

סלבס מתכרבלים חורף 2020. מערכת וואלה! NEWS
קר בחוץ? תתכרבלו איתם!/מערכת וואלה! NEWS

בין הסערה שבחוץ למפזר החום שבתוך הבית, אתם נדרשים לבחור עם איזה פאוור קאפל הייתם רוצים לבלות יום שלם בבית. האם הייתם נדחפים בין יהודה לוי לשלומית מלכה, כמו שלל חיות המחמד שלהם? אולי הייתם רוצים לבחון מה קורה בסלון המנומר של עדן בן זקן ובעלה, שוקי? אז אתם יכולים לשיר עם נועה קירל ומרגי, אליאנה תדהר ולי בירן בטח יתרמו פיג'מה, אין ספק שגם בבית של אסתי גינזבורג ועדי קייזמן או זה של אילנית לוי את אלירז שדה יהיה כיף - אבל לא כמו להתחבר לדוגמנית יעל שלביה ובן הזוג המעושר שלה, ברנדון, לא? יאללה, קבלו החלטה ודרגו את הזוג שלכם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully