וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: הסוד שכוכב "האח הגדול" לא רצה שתגלו

10.1.2020 / 2:01

בזמן שליאור דואק ניסה להסתיר את הסוד האפל מהעבר שלו, מישל מיכייב דווקא החליטה לחשוף כמעט הכל בסט תמונות לוהט במיוחד - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה/וואלה

את הרשימה עם אחד הזוגות היותר לוהטים בביצה - מעיין אשכנזי ואביחי אוחנה. אחרי שנים של זוגיות נוצצת, החליטה אשכנזי לתת ליחסים ביניהם במה, כך שבקרוב היא תצא בסיבוב הרצאות בו תספר על האתגרים והחיים לצד בן זוג בעל מוגבלות.

מעיין אשכנזי, אביחי אוחנה. ניר פקין
בקרוב על הבמה/ניר פקין

קדימה למקום הרביעי שם נמצא עוד זוג נוצץ שאמנם נפרד לפני 15 שנים אבל נזכר בתקופה האחרונה להראות סימנים של קאמבק, כך שג'ניפר אניסטון ובראד פיט שוב בילו ביחד - הפעם זה היה באפטר פארטי שנערך אחרי טקס פרסי גלובוס הזהב. כזכור, זה אחרי שפיט הגיע למסיבת הכריסטמס שערכה ג'ני בביתה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
בראד פיט וג'ניפר אניסטון על השטיח האדום בשנת 2004. GettyImages
קאמבק? ג'ני ובראד/GettyImages

הגענו כבר למקום השלישי - שם, במסגרת הפרידות ההזויות, קבלו את זו של נינט טייב והמנהלת שלה מהיום שהתחילה את הקריירה, טמירה ירדני. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! סלבס, אחרי 17 שנות זוגיות וניהול צמוד, החליטו הצדדים להיפרד כידידים, זאת לאחר שירדני הייתה אחראית על הגילוי של הטייב במסגרת תכנית הכשרונות אותה היא הפיקה "כוכב נולד".

טמירה ירדני, נינט טייב. שוקה כהן
נפרדו כידידים. נינט וטמירה/שוקה כהן

אל המקום השני והמכובד מגיעה כוכבת ריאליטי אחרת, חדשה יחסית, מישל מיכייב, שאמנם רק נכנסה ל"אח הגדול" אבל כבר עושה שמות ברשת - עם סדרת תמונות של הדוגמנית הלוהטת כשהיא לבושה במינימום בד ומקסימום עור גוף.

מישל מיכייב. רונן פדידה,
חושפנית. מישל/רונן פדידה

ובמקום הראשון, חבר של מיכייב מהבית המפורסם שעלה לכותרות, אלא שבמקרה שלו מדובר בסוד אפל מעברו של הדייר החדש. מתברר שלא רק לרונן פייגנבויים הייתה בעיית הימורים כי אם גם ליהלומן ליאור דואק שאמנם ניסה להסתיר זאת, אבל וואלה! סלבס חשפה כי בצעירותו הסתבך דואק בחובות בעקבות הימורים באינטרנט וגם במקרה שלו היה זה אביו העשיר שהגיע לחלץ את בנו.

ליאור דואק, האח הגדול 2020. מיכה לובטון,
הסוד נחשף. ליאור/מיכה לובטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully