וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב הגדול שמנהל רומן בסתר... עם כדורגלן!

וואלה! סלבס

10.1.2020 / 2:01

אתם מכירים אותו, שמעתם על חייו, בטוח שנחשפתם למה שהוא עושה בערך בכל כלי תקשורת אפשרי. מה לא ראיתם, לא הבנתם וכנראה גם אף פעם לא תדעו לפרטים? את זה שאיש הבידור מנהל קשר אהבים עם ספורטאי מוכשר. וואלה! סלבס גול עצמי

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

אומרים שהמציאות עולה על כל דמיון. גם אומרים שרב הנסתר על הגלוי. יש שטוענים שיש הרבה דגים בים. קלישאות בשפע, אבל המקרה הבא של איש בידור שכולכם, אבל ממש כולכם מכירים, מתאים לכולן: ככה זה כשהוא מנהל בתקופה האחרונה רומן סודי בהחלט... עם ספורטאי מוכשר.

הכוכב המדובר הזה, עליו שמעתם כנראה בכל כלי תקשורת אפשרי - גם בגלל מה שהוא עושה בחייו, גם בגלל האנשים שאליהם הוא מחובר, בגלל המראה שלו ובגלל צדדים שבחר לחשוף (או שלא לחשוף) בפומבי - עבר כמה חוויות מטלטלות ומשנות חיים. כך שכנראה תשמחו לגלות שהוא מנהל בתקופה האחרונה קשר אינטימי בהחלט עם כדורגלן ישראלי מוכשר, שכנראה משמח אותו ומרגיע מאוד כשאיש לא רואה, יודע או שומע.

בעוד שהפרטים של השניים שמורים במערכת וואלה! סלבס (לנצח נצחים, או עד להחלטתו של איש הבידור), אתם כנראה לא תשמעו את הסטאר מדבר על כך שיש רגעים בחיים שבהם הוא מעדיף את חברתם של גברים אחרים. לא ברור מה יקרה עם הרומן הזה בעתיד, האם מדובר בזוגיות סודית או ברומן חולף, אבל ההחלטה אם לצאת מהארון או לא? זה כבר שיקול שהוא אך ורק של הכוכב.

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully