וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפיג'מה או בשמלת נצנצים? הכוכבים קיבלו את 2020 בעירום!

4.1.2020 / 1:01

זה רק נראה נוצץ, כי הכוכבים הם כמו כולנו - גם אם הם יודעים להשתמש בפילטר אינסטגרם מחמיא. הפעם, מה הקשר בין אירית רחמים לשיר אלמליח, מריה דומרק בפיג'מה בעוד שאקי אבני ועומר נודלמן פתחו את השנה בלי בגדים. וואלה! סלבס עממית

מריה דומרק (אינסטגרם)

לא תאמינו, אבל אסתי גינזבורג קונה במכולת. ניקול ראידמן עומדת בתור להיבדק על ידי מאבטח בקניון ומייקל לואיס - גם הוא עובד עם המכשירים בחדר הכושר כדי להשוויץ בגזרה. למרות התדמית הזוהרת, העובדה שהם מסובבים ראשים או מוזמנים לאירועים בחברת המפורסמים, האמיצים והעשירים - כוכבי ביצת הבידור הם ממש כמו כולנו, פשוטי העם.

לכן, וואלה! סלבס אוספת עבורכם מקבץ שבועי של תמונות אינסטגרם עדכניות, ערוכות וחתוכות על ידי הכוכבים הישראלים, שמוכיחות אחת ולתמיד שגם אדם מפורסם הוא הכי אחי(כם). הרי זה רק נראה נוצץ.

גם לוואלה! סלבס יש אינסטוש. תנו לה ב#לייק

רק נראה נוצץ 4.1.20. אינסטגרם, צילום מסך
רק נראה נוצץ 4.1.20/צילום מסך, אינסטגרם
רק נראה נוצץ 4.1.20. אינסטגרם, צילום מסך
מריה דומרק/צילום מסך, אינסטגרם

#2020 נפתחה בקול תרועה, עם זאת אצל מריה דומרק השמלה הנוצצת הוחלפה בפיג'מה ביתית נינוחה. כל כך נינוחה, שבתמונות שתיעדו את הלבוש הביתי נדמה שהיא פשוט רוצה להסיר אותה... השובבה.

רק נראה נוצץ 4.1.20. אינסטגרם, צילום מסך
אקי אבני/צילום מסך, אינסטגרם

#2020 נפתחה בקול תרועה, לפחות אצל אקי אבני ששמח להסיר את החולצה במהלך תרגול חתירה בזמן נופש באזור לוהט על הגלובוס - רק כדי לחשוף את הטורסו השמור היטב. החיים שלו יפים ולא מתחרט... על אף רגע שבזבז על טיפוח וכושר. כנראה.

רק נראה נוצץ 4.1.20. אינסטגרם, צילום מסך
עומר נודלמן/צילום מסך, אינסטגרם

#2020 נפתחה בקול תרועה, אבל אצל עומר נודלמן... או שיוצאת הריאליטי לא התגברה על ימי הקיץ הלחים, או שיש בעיה עם ווסת המיזוג ונורא חם לה, כי בגד הים המינימלי בכתום לוהט שאיתו היא בחרה להצטלם תחת המעיל וכובע הגרב? הו, מאמא, גורם לאנשים מסוימים להזיע.

רק נראה נוצץ 4.1.20. אינסטגרם, צילום מסך
אירית רחמים/צילום מסך, אינסטגרם

#2020 נפתחה בקול תרועה, במיוחד אצל המפיקה הזוהר של העשירון העליון, אירית רחמים. עם השמלה הכסופה המסנוורת שבחרה ללבוש, כאילו התכוונה להגיע למי-ני-מום בטקס גלובוס הזהב או בחתונה של אייל ודניאל ולא למסיבה מרגשת מסוקרת קצת פחות, אי אפשר היה לוותר על משקפי שמש בסביבתה.

רק נראה נוצץ 4.1.20. אינסטגרם, צילום מסך
כריסטיאנו רונאלדו/צילום מסך, אינסטגרם

#2020 נפתחה בקול תרועה, גם עבור הגבר-גבר, המנשק המרתק, הספורטאי הבועט, המאהב המושלם, השרירן החובב, המהיר והעצבני, האלפא מן, ה... ה... נו, כריסטיאנו רונאלדו. הוא חייב להוכיח שיש לו גדול ולא רק בממדים של פרופיל באינסטוש.

רק נראה נוצץ 4.1.20. אינסטגרם, צילום מסך
שיר אלמליח/צילום מסך, אינסטגרם

בפינת הביזאר: #2020 נפתחה בקול תרועה, אבל אין באמת סיבה ששיר אלמליח ובטן ההריון שלה ייטמעו בסביבה, נכון? יצא לה הכי זיקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully