וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: אייל VS נטע - הנשיקה שעשתה לכם את העשור

3.1.2020 / 2:01

בזמן שגל גדות ובעלה רכשו בית חדש בישראל, שרון סטון התלוננה בפני העוקבים שלה באינסטגרם שהיא נזרקה מאפליקציית היכרויות בטענה שהיא מתחזה - כל האירועים שעשו לכם את השבוע האחרון. וואלה! סלבס רושמת בהקפה

הרשימה סילבסטר/וואלה

את הרשימה נפתח עם קצת חדשות מעבר לים כי נראה שמישהו סוף סוף הצליח להוציא את קים קרדשיאן משלוותה. קים קי, אחת שרגילה לשמועות שרצות עליה, החליטה הפעם לשבור שתיקה זאת לאחר שרצה שמועה שהיא ובעלה רכשו לה את החולצה המגואלת בדם בה נרצח ג'ון קנדי. מלכת הטראש כמובן יצאה נגד השמועה וטענה שזה חולני.

נורת' ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
עד הבת שלי. קים ונורת'/צילום מסך, אינסטגרם

קדימה למקום הרביעי, עדיין מעבר לים ועדיין בענייני הרשתות החברתיות, בכל זאת מתי בפעם האחרונה שמעתם על כוכבת בסדר גודל כמו שרון סטון מתלוננת על כך שזרקו אותה מאפליקציית היכרויות כי חשדו שהפרופיל שלה שייך למתחזה. אותי רק מעניין כמה כסף הועבר לחשבון הבנק שלה מאותה אפליקציית היכרויות

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שרון סטון. splash
בשוק שחסמו אותי/splash

הגענו כבר למקום השלישי, שם נמצאת מישהי שמבלה את רוב זמנה בהוליווד, אבל כשהיא בארץ - היא רוצה להרגיש הכי בבית בעולם, זו אולי הסיבה שגל גדות החליטה לרכוש בית נוסף בתל אביב, ממש צמוד לבית הנוכחי בו היא גרה בנווה צדק. על פי מקורבים, הזוג מאוד אוהב את השקט והפרטיות של השכונה והחליט להישאר שם.

גל גדות בתל אביב. ניר פקין
איפה הבית החדש? גל/ניר פקין

אל המקום השני והמכובד מגיע שמבלה גם הוא את רוב זמנו מעבר לים - און רפאלי - שלמרות השמועות על רומן עם הכוכבת היילי סטיינפלד, הוא נראה בערב השנה החדשה כשהוא מבלה צמוד, שלא לומר מדי, לכוכבת מקומית העונה לשם מאיה קיי. השניים אמנם מכחישים כל רומן ביניהם אבל העיניים של וואלה! סלבס ראו משהו אחר.

און רפאלי. תמונות גולשים
מה קורה ביניהם? און ומאיה/תמונות גולשים

ובמקום הראשון, איך לא, הלילה שכולם חגגו בו - ערב העשור החדש 2020, אז כולם יצאו מהבתים למסיבות הלוהטות שהתקיימו ברחבי העיר והתחרו האחד בשנייה על תואר הנשיקה הלוהטת של השנה. אז מי עשה לכם את זה יותר: אייל גולן ודניאל גרינברג או נטע אלחמיסטר ורמי גרשון.

נטע אלחמיסטר, רמי גרשון. אלוני מור,
קיס קיס. נטע ורמי/אלוני מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully