וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמועה שהצליחה לחרפן את קים קרדשיאן

31.12.2019 / 11:30

אחרי שרכשה לבתה את הג'קט המפורסם של מייקל ג'קסון, החלו לצוץ ברשת שמועות נוספות - אלא שאחת מהן גרמה לקים קרדשיאן לצאת מכליה ולהגיב על הידיעה. אז מה הצליח לחרפן את מלכת הטראש? וואלה! סלבס כתם דם

נורת' ווסט/אינסטגרם

זוכרים שרק לפני שבוע הרשת כולה סערה בעקבות המתנה הנוצצת שהחליטו קים קרדשיאן וקניה ווסט לקנות לבתם הבכורה, נורת'? למקרה שאתם לא זוכרים, ההורים המאושרים השתתפו במכירה פומבית בה רכשו לבתם את הג'קט המפורסם שלבש מייקל ג'קסון כשיצא לבלות עם אליזבת' טיילור. אך נראה שהמתנה המיוחדת גרמה ללא מעט צרות, כשברשת החלו לצוץ שמועות לגבי פריטים אחרים שרכשו ההורים המאושרים לבתם הקטנה.

קים קרדשיאן, קניה ווסט והילדים. טוויטר, צילום מסך
מתנות לילדים/צילום מסך, טוויטר

הגברת קרדשיאן, אחת שיודעת איך להתעסק עם התקשורת, כנראה באמת הופתעה מהידיעה - אחרת איך תסבירו את העובדה שהיא החליטה לא לשתוק וצייצה על כך? אז מה השמועה שגרמה לאמא של נורת' לצאת מהכלים? ברשת צצו לא מעט ידיעות שטענו כי הזוג ווסט רכש לבתם הקטנה את החולצה שבה נרצח הנשיא ג'ון קנדי ב-1963. כן, הכוונה הייתה לחולצה שמוכתמת בדם מהרצח הנורא של הנשיא. "וואוו", כתבה הקרדשיאן בטוויטר, "זה מן הסתם מזויף! אני לא רכשתי את החולצה של קנדי. זו בדיחה חולנית שמישהו צייץ כסטורי מזויף שלי שאני מעולם לא העליתי"

וואלה! סלבס רכשה את החולצה שז'וז'ו חלסטרה לבש ב"קומדי סטור".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
נורת' ווסט, קניה ווסט, קים קרדשיאן. splash
מה אמא קנתה לכם מתנה?/splash
קים קרדשיאן. צילום מסך
הג'קט שנורת' קיבלה במתנה/צילום מסך
קים קרדשיאן. צילום מסך
הסטורי המזויף/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully