וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפילו אמא כעסה: הקבוצה גרמה לטילטיל לאבד את זה

בשיתוף מפעל הפיס, בשיתוף מפעל הפיס

30.12.2019 / 7:56

מלך תכניות הריאליטי עבר את הגבול בגלל משחק של קבוצתו האהובה וחטף כרטיס צהוב מאמא שלו. מאז טילטיל מבין טוב-טוב מתי הוא באופסייד כשמדובר במשפחה. וואלה! סלבס פנדל

צילום ועריכה: וואלה! NREWS

האלופה מכבי תל אביב מפנקת את האוהדים שלה בעונה טובה ועדיין לא הפסידה מתחילת העונה בליגת העל, אבל למרות כל השישו ושמחו הזה טילטיל מודאג. כאוהד שרוף הוא נרגע רק כשהצהובים מנצחים. "אני מודה לאלוהים... אני לא רוצה להגיד את ההמשך כי זה לא יפה. אני אוהד מכבי תל אביב. כמו אמא, אתה לא יכול להחליף, אותו דבר", הוא מספר.

היום ב"מוגזם" אנחנו עולים ליציע עם לירון אורפלי, הלא הוא טילטיל, מלך תכניות הריאליטי של ישראל, שהאהבה הכי גדולה שלו אחרי המשפחה היא מכבי תל אביב. "יש אווירה של מכביזם בבית, אני משתדל לא ללבוש אדום, מהיום שהבן שלי נולד החדר שלו צהוב", הוא אומר, "כשיש דרבי, יוצא לך קצף של אמסטל מהתרגשות. החברים יודעים - אם אני מפסיד אז הלך עליי. תראה, אני רק מדבר על זה ונהיה עצבני. בשבתות אני צריך ללכת לטייל עם המשפחה אבל כל הזמן הולך לכדורגל, כשבא לחתונות מציץ לראות מה קורה".

מתי הרגשת שעברת את הגבול?

"מכבי שיחקו בליגת האלופות וזה יצא בערב ראש השנה. אמא שלי הטילה וטו, 'אם אתה הולך למשחק אני לא יודעת מה אני עושה לך'. ניצחנו את אייאקס! התביישתי! לא צריך שזה ישפיע על המשפחה. זה בסדר להיות קצת עצובים, אני בדיוק כמוכם, אבל תשאירו את זה בקבוצות של החבר'ה שלכם, לא לעבור את הגבול, לא להכניס את זה לתוך הבית".

לכל כיף יש גבול

אם אתם מזהים הגזמה אצלכם או אצל אחד מהקרובים אליכם, כדאי להיעזר באנשי מקצוע בתחום ההתמכרות. אם ההגזמות האלו קשורות לעולם ההגרלות וההימורים - אנחנו כאן כדי לעזור לכוון ולייעץ. הגרלות והימורים הם חלק בלתי נפרד מתרבות הפנאי בעולם, אך לכל כיף יש גבול וצריך לדעת לשחק במידה ולא להפוך להתמכרות. במפעל הפיס החליטו לפעול לכך שאנשים יבינו שההשתתפות צריכה להיות מהנה אך גם מבוקרת ומידתית ולכן מציעים את מגוון הכלים, המידע, העצות, אנשי המקצוע והטלפונים באתר משחקים באחריות של מפעל הפיס שיעזרו לכם להתמודד עם ההשלכות ולהימנע מלהגזים.

נוטים להגזים בהרבה אספקטים של החיים וחושבים שאולי יש מקום לדאגה? כאן תוכלו לקרוא מידע שיעזור לכם

מועצת הפיס לתרבות ולאמנות תומכת ומסייעת ליוצרים ואמנים ומעודדת יצירה אמנותית המונגשת לקהלים וקבוצות שונות ומגוונות.
תכנית מועצת הפיס לתרבות ואמנות דינמית ומשתנה, ומאפשרת למגוון רחב ביותר של אמנים להביע את עצמם ולצמוח בתחומי:
אמנויות הבמה אמנות ועיצוב ספרות קולנוע טלוויזיה וניו מדיה ואמנות בקהילה
מפעל הפיס פועל למען קידום התרבות והאמנות בישראל. בואו להכיר >>

בשיתוף מפעל הפיס, בשיתוף מפעל הפיס
  • עוד באותו נושא:
  • טילטיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully