וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה: כשהארי דפק ייבוש למייגן - אתם עפתם!

27.12.2019 / 0:11

השנה האזרחית נגמרת ואנחנו נכנסים לעשור חדש, אז רגע לפני קבלו את האייטמים שעשו לכם את השנה האחרונה, או יותר נכון - האייטמים שנכנסתם אליהם הכי הרבה פעמים. אז על מי אהבתם לקרוא יותר: קים קרדשיאן או מייגן מרקל? וואלה! סלבס מתנשקת בחצות

הרשימה לסיכום 2019

את הרשימה נפתח עם האחות הכי יפה במשפחה הכי טראשית, קנדל ג'נר, שתמונות שלה חושפת מפשעה כנראה ממש הלהיטו אתכם, זאת למרות שסביר להניח שכל אחד ואחת מכם צפה באחד האיברים האינטימיים של בנות המשפחה לפחות פעם אחת בחייו. האירוע המכונן קרה באפטר פארטי של האוסקר - אז הגיעה הדוגמנית עם אביה, קייטלין ג'נר, בשמלה נוצצת שלא השאירה מקום לדמיון.

קנדל ג'נר. GettyImages
רואים לך. קנדל/GettyImages

אל המקום הרביעי מגיעה, איך לא, מי שלימדה את האחות קנדל את כל מה שהיא יודעת, הלא היא קים קרדשיאן, שאמנם הפעם לא התפשטה, אבל במקרה שלה היא לא ממש צריכה לעשות זאת על מנת לגרום לאצבע שלכם להקליק שוב ושוב, כך שכשקים קרדשיאן עושה סיבוב על אופנוע ים בביקיני - כולכם רוצים לראות עוד פיסת בשר מגופה הבוטילישיסי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
קים קרדשיאן בקוסטה ריקה. splash
מי צריך מצופים? קים/splash

הגענו כבר למקום השלישי - שם, כמה צפוי, עוד תמונות סקסיות, אלא שהפעם של כוכבת שלא כולכם מכירים אבל בהחלט רציתם לבדוק מה יש לה להציע, אז כשמלאני גריפית', בת ה-61, מתפשטת על יאכטה מפוארת בלב ים - כל העיניים נישאו אליה ובעיקר התפעלו מגופה המושלם!

מלאני גריפית' טופלס. splash
אופסי! מלאני/splash

אל המקום השני והמכובד מגיע אייטם די מפתיע, בכל זאת מדובר בכוכבת שלא כולם מכירים שבסך הכל אמרה משפט שהוא מעט מביך - אבל כנראה שאתם אוהבים אקשן בעיקר כשהוא מגיע מפליטת פה כמו זו של ג'ני מקארתי שהחליטה לשתף את כל הצופים שהיא ובעלה בקושי מתראים ונאלצו אפילו לקיים יחסי מין בשירותים של שדה התעופה.

ג'ני מקארתי ודוני וולברג. אתר רשמי
פליטת פה./אתר רשמי

ובמקום הראשון, איך לא, האישה שכולם אוהבים לשנוא, מייגן מרקל - אז תתארו לכם את השמחה לאיד של העולם כולו ובעיקר שלכם כשצפיתם בווידאו בו הנסיך הארי מייבש (שלא בכוונה) את אשתו היפה. הייבוש הנוראי קרה במהלך משחק בייסבול עת דיבר הנסיך עם חבר בזמן שמרקל ניסתה לדבר איתו אך הוא לא שם לב והצלמים חגגו.

הנסיך הארי, מייגן מרקל. GettyImages
שומע? לא!/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully