וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופר לייק: התמונות שהכי אהבתם באינסטגרם ב-2019

28.12.2019 / 1:01

בין מאות התמונות והסיפורים המרגשים שיכולתם לבחון באינסטוש של וואלה! סלבס בשנה האזרחית האחרונה, היו 10 פוסטים שאהבתם יותר מהשאר - להם הענקתם אלפי לבבות ברשת התמונות החברתית. בין נטע ברזילי, סטטיק לגילה אלמגור, אלה הצילומים שעשו לכם את זה באינסטגרם ב-2019

עדן בן זקן מודיעה על הריון (אינסטגרם)

ב-12 החודשים החולפים הספקתם לקרוא בוואלה! סלבס אלפי סיפורים, בחנתם אפילו יותר תמונות מרגשות באתר הרכילות החביב עליכם, זכיתם לסקופים שהסעירו אתכם באדיבות מלכת הרכילות - ואל כולם (ועוד!) יכולתם להיחשף גם בפרופיל האינסטגרם המרגש שלה, זה שאם אחריו אתם עדיין לא עוקבים, אתם פשוט לא יודעים מה אתם מפסידים.

יש לכם הזדמנות לעקוב אחרי וואלה! סלבס באינסטגרם ע-כ-שיו

אבל בין תיעוד מרגש, צילומי פפראצי עסיסיים לעוד סטורי משעשע באינסטוש של וואלה! סלבס בשנת 2019, היו עשר תמונות שפשוט לא יכולתם לעמוד בפניהן, כלומר הייתם חייבים לתת להן לייק ולהגיב באהבה. מסקרן? קבלו את הטופ 10 של השנה האזרחית החולפת, התמונות שהכי אהבתם לאהוב כשפורסמו באינסטגרם של האתר שבו אתם גולשים ממש עכשיו. הריוניות, חתונות ובלי "האח הגדול", בר רפאלי, אביבית בר זוהר או אייל גולן בכלל. שימו לב, יש ברשימה הזאת כמה הפתעות!

מקום 10 | עדי הימלבלוי היא מאמא לשניים

כי אין כמו תמונה של אחת הבלונדיניות הכי מדוברות בביצת הבידור כשהיא יוצאת מבית היולדות יחד עם בעלה והבייבי השני, שזכה לשם ברי. כמו תמיד אצל עדי הימלבלוי, הכל נעשה בחיוך.

מקום 9 | אח שלנו, סטטיק מתחתן!

למרות שנדמה שהייתה לסטטיק שנה רגועה יחסית בכל הנוגע לעבודה עם החצי השני המוזיקלי שלו - בחייו הפרטיים נרשמה התרגשות גדולה בהחלט, כשהחליט להפתיע את אהובתו שרית לכבוד יום הולדתה במתנה האולטימטיבית: הצעה להיות אשתו לנצח נצחים. אתם, פינקתם את הזוג המתחתן בלייק.

מקום 8 | דנה פרידר עוברת תקרית אלימה ומטלטלת

זו לא הייתה שנה פשוטה עבור הכוכבת החביבה דנה פרידר, שלמרבה הצער עברה פרידה רומנטית - אך כפי שקראתם בבלעדיות בוואלה! סלבס, גם הותקפה ברחוב על ידי הגבר שתקף באופן סדרתי גברים ונשים בתל אביב. למרות הזעזוע העמוק ואולי בגללו, הענקתם לה לייק מחזק.

מקום 7 | מגי אזרזר וקותי סבג חתן-כלה

חתונות עושות את זה לאנשים? ברור, אבל כשמדובר בפאוור קאפל של ממש שמורכב מיוצא ריאליטי אהוב ושחקנית עסוקה כמו קותי סבג ומגי אזרזר, זה כנראה ממיס לבבות אפילו יותר.

מקום 6 | ניב סולטן ומאור שוויצר עושים בריטני וג'סטין

מי היה מאמין שהזוג הצעיר מאור שוויצר את ניב סולטן, שהגיעו בלבוש תואם לאירוע זוהר ומתועד, ילהיבו את אנשי האינסטגרם עד כדי כך שיהפכו את התיעוד שלהם בג'ינס וחולצה מכופתרת לבנה לאחת התמונות הוויראליות ביותר ברשת? אוהבים צעירים, תמיד עושים את זה למעריצים.

מקום 5 | שרית חדד ונויה מצפות לעוד בייבי

למרות שמאז שהביאה לעולם את בתה הבכורה נויה, שרית חדד שומרת על פרופיל נמוך יחסית, את ההודעה על כך שהיא בהריון שני - פרסמה דווקא באינסטוש. העוקבים של וואלה! סלבס שמחו לשמוע כמובן, כך שברכו בהמון לייקים.

מקום 4 | עדן בן זקן חושפת בטן הריונית

ממש כמו במקרה של חדד, כנראה שהעוקבים ברשתות החברתיות יצאו מגדרם כשגילו שהזמרת הצעירה עדן בן זקן מצפה לבייבי ראשון עם בעלה, שוקי. יאסו, עם אלפי הלייקים שהיא גרפה.

מקום 3 | עברי לידר הוא דדי קול

אומרים שתינוקות תמיד גונבים את ההצגה? במקרה של עברי לידר בתמונה ראשונה יחד עם בנו, אלבי, זה כל כך נכון - כיוון שהתמונה של הזמר הפכה לאחת הפופולריות ביותר באינסטוש של וואלה! סלבס.

מקום 2 | גילה אלמגור נישאת (שוב) ליעקב אגמון

כנראה שמדובר בהפתעה הכי גדולה ברשימת עשר התמונות, לא? כי התמונה של גילה אלמגור בעת שהפתיעה את בעלה, יעקב אגמון, במהלך חגיגת יום הולדתו בחתונה רביעית מפתיעה - קיבלה כל כך הרבה לייקים מכם באינסטגרם, שהיא ממש ההוכחה שהאהבה מנצחת.

מקום 1 | נטע ברזילי מציגה באדי פרייד

גבירותי ורבותי, קבלו את התמונה של וואלה! סלבס שהכי אהבתם בשנת 2019: נטע ברזילי, כשהיא צועדת בגאווה על מסלול שבוע האופנה הישראלי כשהיא בלא פחות מאשר בגד ים צהוב וזרחני. חודשים ספורים אחרי שזכתה באירוויזיון, ברזילי הוכיחה שהיא לא סתם מספרת עד כמה היא גאה בגזרה הגדולה שלה, אלא לא מתביישת להשוויץ בה בפני כולם, ננה-בננה סטייל. ריספקט!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully