וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונסה אביטן פספסה את החופה - ולמדה את הלקח

בשיתוף מפעל הפיס, בשיתוף מפעל הפיס

2.1.2020 / 8:05

זוכת מאסטר שף עם המבטא הצרפתי הכי חמוד בארץ מבשלת 4 שעות ביום - ואם איזו עוגה לא מצליחה לה, אז גם באמצע הלילה. תענוג? זה גם גרם לה לכמה פדיחות. וואלה! סלבס מוגזזזמת

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

יש כאלה שיכולים כל היום לעמוד במטבח ולבשל ולבשל ולבשל. זה כיף, אבל הלו, יש עם מי לדבר? היום ב"מוגזם" אנחנו נכנסים לסירים של ונסה וידל אביטן, זוכת מאסטר שף והבשלנית עם המבטא הצרפתי הכי חמוד בארץ. "מהרגע שאני קמה בבוקר אני כבר יודעת מה אכין לארוחת הצהריים והערב", היא מספרת, "כל יום אני מבשלת 3-4 שעות ואני אוהבת להכין הכול לבד. כשאני רואה שכל בני המשפחה שמחים ומחמיאים יש לי פרפרים".

היא מבשלת אששש, אז מה הפלא שהילדים שלה רוצים רק מה שהיא מכינה. "כשאנחנו מזומנים לחברים הם יכולים לשים אוכל בצלחת ולבנות 'מגדל' ולא לאכול ורק כשהם חוזרים הביתה הם פותחים מקרר ואוכלים".

"אם עוגה לא מצליחה לי זה הופך אותי לקצת עצובה. אני יכולה להכין כמה פעמים, אפילו באמצע הלילה. זה האובססיה שלי, זה מוגזם, אני יודעת".

מה הרגשת כשעברת את הגבול?

"יום אחד הייתה חתונה והכנתי את קרוקומבוש", היא מספרת, "עם הקרמל אי אפשר להתעסק - כשהוא מוכן אז מגישים. פספסתי את החופה! גנבתי איזה סטורי ושמתי בסטורי שלי ואמרתי 'וואו'. שיקרתי".

אז איך לא מגזימים, ונסה?

"אני לא שוכחת שאני אמא שמבשלת, אבל קודם כל אני אישה, אני לא רוצה לפספס את החיים שלי - אני שמה גבולות ונותנת אחוזים ממני לכולם".

וואלה! סלבס פעם ניסתה להכין חביתה ואחרי ששרפה את המטבח היא מתמקדת בלאכול לכולם את הראש

לכל כיף יש גבול

אם אתם מזהים הגזמה אצלכם או אצל אחד מהקרובים אליכם, כדאי להיעזר באנשי מקצוע בתחום ההתמכרות. אם ההגזמות האלו קשורות לעולם ההגרלות וההימורים - אנחנו כאן כדי לעזור לכוון ולייעץ. הגרלות והימורים הם חלק בלתי נפרד מתרבות הפנאי בעולם, אך לכל כיף יש גבול וצריך לדעת לשחק במידה ולא להפוך להתמכרות. במפעל הפיס החליטו לפעול לכך שאנשים יבינו שההשתתפות צריכה להיות מהנה אך גם מבוקרת ומידתית ולכן מציעים את מגוון הכלים, המידע, העצות, אנשי המקצוע והטלפונים באתר משחקים באחריות של מפעל הפיס שיעזרו לכם להתמודד עם ההשלכות ולהימנע מלהגזים.

נוטים להגזים בהרבה אספקטים של החיים וחושבים שאולי יש מקום לדאגה? כאן תוכלו לקרוא מידע שיעזור לכם

מועצת הפיס לתרבות ולאמנות תומכת ומסייעת ליוצרים ואמנים ומעודדת יצירה אמנותית המונגשת לקהלים וקבוצות שונות ומגוונות.
תכנית מועצת הפיס לתרבות ואמנות דינמית ומשתנה, ומאפשרת למגוון רחב ביותר של אמנים להביע את עצמם ולצמוח בתחומי:
אמנויות הבמה אמנות ועיצוב ספרות קולנוע טלוויזיה וניו מדיה ואמנות בקהילה
מפעל הפיס פועל למען קידום התרבות והאמנות בישראל. בואו להכיר >>

בשיתוף מפעל הפיס, בשיתוף מפעל הפיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully