וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיון קליין זועמת: "סירבתי להצטלם בתחתונים בהיריון ואיבדתי את הקמפיין"

23.12.2019 / 10:23

הדוגמנית ומגישת הטלוויזיה חושפת בפוסט מטלטל באינסטגרם כי איבדה את החוזה עם חברת ההלבשה התחתונה "פמינה" כי לא הסכימה להצטלם בלנז'רי במהלך ההיריון. "אפס כבוד לאישה שרק לפני חודש ילדה"

סיון קליין.
סיון קליין חושפת - לא הסכמתי להצטלם בתחתונים בהיריון ואיבדתי את הקמפיין

בסוף השבוע האחרון יצאה הודעה מסודרת לתקשורת כי אחרי שש עונות מוצלחות השחקנית עדי הימלבלוי לא תמשיך כפרזנטורית של חברת ההלבשה "פמינה", והכוכבת החדשה שתיכנס לנעליה היא הדוגמנית רוסלנה רודינה. היום (ב'), המגישה סיון קליין (35) חושפת בפוסט מטלטל באינסטגרם את ההיסטוריה המכוערת שלה עם המותג המצליח: "גם אני הצטלמתי לפמינה. חורף 2015. צילומים יפים יפים. הכל היה נראה כמו תחילתה של ידידות מופלאה מלאת תחרה".

"קצת אחרי הצילומים גיליתי שאני בהריון, לראשונה בחיי. שמחה והתרגשות התחלפו בבטן מלאה, לאו דווקא מהסיבות הנכונות. כמה חודשים אחרי הצילומים, כשכל העולם ואשתו כבר יודעים שאני בהריון, באה דרישה מחברת פמינה שאעשה יום צילום. לצורכי יחסי ציבור כמובן. זה לא היה בתוכניות. לא דובר. לא הוסכם. היו כבר חומרים נהדרים. לא היה צריך חדשים. אבל בטן הריונית והלבשה תחתונה מביאים פינס לסט (היי גיא). הרגשתי שנכנסים לי לתחתונים. סליחה על משחק המילים. אבל גם דוגמנית מנוסה, לא מרגישה בנוח לעמוד עם בטן טריה מול צלמים וכתבים - בחזייה, תחתונים ו-15 קילוגרמים נוספים. אז סירבתי. ואיבדתי את הקמפיין. לטובת עדי הימלבלוי אגב, שעשתה עבודה מדהימה עם סוף דומה".

סיון קליין.
"הרגשתי שנכנסים לי לתחתונים". קליין חושפת

קליין מוסיפה: "מה שמרתיח אותי בסיפור, זה כל אותן נשות שיווק שמקבלות את ההחלטות האלה (כן, כן זו היתה אישה). אפס רגישות. אפס כבוד לאותה אישה שילדה רק לפני חודש ושירתה את המותג שלכם כל כך יפה. הרי אפשר להצטלם ללא יח"צ על הסט. אפשר להוציא צילומים מוקפדים מהסטודיו כפי שנוהגים בכל כך הרבה מותגי הלבשה תחתונה בעולם. אפשר להביא דוגמנית נוספת שתחזק אם צריך. בגדול, וזה העניין - אפשר לחזק. לא להחליש. איפה הכוח הנשי במקומות שבהם הוא יכול באמת להשפיע? לשנות, לעשות טוב, לפעול בהגינות, ברגישות. פאקינג חודש אחרי לידה. משכב לידה. חופשת לידה. על זה לאבד עבודה? זה לא הגיוני. ואין לי נחמה בכך שמי שפיטרה היום, תפוטר מחר. קארמה היא חוף. מקווה שנגיע יום אחד לחוף מבטחים".

הפוסט של קליין מגיע לאחר שעדי הימלבלוי, שנמצאת בימים אלו בחופשת לידה עם בנה השני, חשפה כי היא לא ממשיכה לעונה נוספת עם חברת פמינה וזאת בשל ענייני משקל: "אחרי סיבוכים רפואיים בעקבות הלידה, לא יכולתי להתאמן כמו שרציתי ולחזור לעצמי. מצאתי את עצמי במרדף אחרי הגוף המושלם - במרדף אחרי טשטוש הלידה. הנזק האמיתי הוא לא רק הגבול שאנחנו מותחות ומותחות במחשבה שהכל אפשרי כי ככה ראינו במדיות, הנזק הכי גרוע הוא שכבר החברה מסביב מצפה שאישה אחרי לידה תחזור לעשות הכל כאילו כלום לא קרה. רף הציפיות לא אנושי".

מחברת "פמינה" נמסר בתגובה: "חברת פמינה הינה חברה נשית שמקדשת את הנשים ואת הגוף הנשי. החברה פועלות משנת 1960 ו-90% מהעובדים בה הינן נשים בכל צורה וגיל לרבות נשים בהריון. לפני לידה ואחרי לידה. כמו כן, פרזנטוריות לאורך השנים הצטלמו לפני, בזמן ואחרי הריון.
כך צולמה עדי בחודש חמישי להריון בקמפיין האחרון וליאל דניר שבחרה להצטלם שבועיים אחרי לידה כי הרגישה בנוח. פמינה מכבדת כל בקשה, כפי שכיבדה עתה את בקשת עדי שלא להצטלם (וזאת לאחר שהצילומים נדחו בחודש מהמועד הרגיל כדי שתוכל להספיק). פמינה לא דורשת מאף דוגמנית להצטלם, יש לנו מאז ומתמיד יום צילום חורף ויום צילום קיץ ואם מישהי לא הרגישה בנוח לא צילמנו וצר לנו שמנסים לצייר אותנו אחרת. אנחנו רואים בראש מעיינינו את האישה והכוח הנשי ואנו בין חברות ההלבשה הטובות בישראל. סיום ההתקשרות עם עדי נעשה ברוח טובה בין הצדדים, אנחנו רוצים לאחל בהזדמנות זאת בריאות לעדי אשר מסיבות רפואיות לא יכלה להגיע לצילומים. אנו מאחלים חג חנוכה שמח לכל עם ישראל".

זוהר יעקובסון בשם עדי הימלבלוי מסרה: "בשש עונות של עבודה משותפת עם חברת "פמינה" חווינו עבודה מקצועית, יצירתית ונעימה. היו קמפיינים מוצלחים ויפים. אנחנו מודים ל"פמינה" ומאחלים להם הצלחה בהמשך הדרך".

עדי הימלבלוי פמינה מבצעים בחירות. שי יחזקאל,
עדי הימלבלוי בקמפיין האחרון לפמינה/שי יחזקאל
רוסלנה רודינה. ניר פקין
הפרזנטורית החדשה - הדוגמנית רוסלנה רודינה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully